denk niet dat het met de ongesteldheid te maken had...ben met dik 3 maanden op de fles overgegaan...en ben nu net pas ongesteld geweest...maar ik ga hem inderdaad weer voor elke fles even aanleggen. hoop dat ik zo een voorraadje voor de ochtend kan opbouwen! 1e voeding van mij zeg maar...als ik dat al eens kan bereiken!
Het lijkt me wel kansrijker - als je echt weer melk wilt hebben zodat hij er niet alleen een mama-momentje van heeft maar ook echt melk binnenkrijgt, als je zo vaak mogelijk gaat aanleggen. Ook als je tot nu volledig had gevoed en was afgebouwd naar 1 voeding was de kans dat die ene voeding echt in stand zou blijven best klein nl.
Nou ja, dat weet ik uit adviezen en van hier, niet uit eigen ervaring. Veel aanleggen = ook veel Max-liefde
Van Medela heb je een borstvoedings thee. Die kan je als ondersteuning gaan drinken. Vaak aanleggen om de productie op te hogen is ook erg goed. Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Relactatie - Borstvoeding weer op gang brengen nadat je gestopt bent, oftewel: relactatie
@cos thnx ga ik proberen! @zogelukkig ooh nee...er komt echt maar een slokje uit denk ik...maar ik leg hem zo vaak mogelijk aan voordat hij de fles krijgt...dan zuigt hij het hardst maar echt heeft hij nog niet iets aan...maar wat is het fijn om gewoon al even te doen