slecht voor de producktie ??

Discussion in 'Borstvoeding' started by happymama, Feb 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

mijn zoontje van 11 weken geef ik voledige bv .
    nu is t zo dat hij soms van 20.00 tot 4 slaapt en soms niet . gister was t 19.00 gevoed en van 20.00 tot 1 geslapen weer gevoed en toen om half 6 weer . heb al geprobeerd om hem te drommvoeden rond 23.00 in de hoop dat hij mooi doorslaapt tot een uur oof 6-7 maar dat doe ie dan ook niet dan komt ie gewoon om een uur of 3 -4 , terwijl hij om 20.00 drinkt en wel ooit uren tussen laat .
    nu is mijn vraag als t zovaak verschild van tijd t slecht is voor de producktie .
    vb . gister nacht zat er bijna 8 uur tussen laatste voeding 20.00 geslapen tot 4 (borsten waren overvol .
    vanacht laatste voeding 19.30 geslapen tot 1 en de borsten waren naar mijn gevoel wat leeg (drinkt dan ook niet zo lang en komt 4 uurtjes daarna weer )
    hoop dat je wijs kunt uit mijn beschrijving

2. Ago

Ago Fanatiek lid

Oct 11, 2010
    1,470
    1
    38
    NL
    Denk dat je zoontje dat zelf wel regelt als je productie omlaag zou gaan. (dan kom ie gewoon wat vaker) Je kunt voor de zekerheid nakolven, maar je moet ook weer opletten dat je geen overproductie gaat krijgen.

3. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

Jul 23, 2009
    1,037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Mijn dochter deed dit. Ook en mijn productie liep wel terug maar weet niet of het daardoor kwam. Ben nu als een gek aan het voeden en kolfen om het goed te krijgen maar merk nog weinig verschil.

4. happymama

happymama Niet meer actief

:(:( hoop niet dat t zover komt .

5. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Hier kolfde ik de dagen dat ze minder vaak kwam. 's Avonds voor t slapen gaan, zo nodig s nachts als ik op knappen stond en s morgens leeg. Hier op deze manier altijd mn productie goed op peil kunnen houden. Even kolven (ging hier heel makkelijk) vond ik helemaal niet erg en zodoende geen stress van productiedippen. Alleen later tijdens menstruatie maar daar kun je niet zoveel aan doen.

Share This Page