nee het zijn echt kleine bultjes. heb de foto ff in mijn album gezet, dan zie je hem wat groter. nee ben nog niet bij de huisarts geweest. maar ze lijkt er geen last van te hebben
Mijn dochter heeft ook bultjes maar dan in haar nekje. het zijn bij haar kleine rode bultjes met wit puntje. Bij haar zijn het zweetbultjes. Groetjes Nanny.
Tymen had ook zoiets en het bleken warmtebultjes te zijn, die erger werden door zwitsal waar hij niet tegen bleek te kunnen. We hebben er zalf voor gekregen, vaselinecreme. Zit niets medicinaals in maar houdt het lekker vet. Dat was het advies, vet houden. Voor de zekerheid zou ik toch maar even langs de huisarts gaan, om allergie uit te sluiten.
Milou had hier in het begin ook hele erge last van. Gebruik je toevallig ooit van die lotiondoekjes voor d'r gezichtje? Milou kan daar dus niet tegen...ik gebruikte dat toen wel ooit ben ermee gestopt en het was een paar dagen later weg. Succes!
bar, dit heeft elijah ook gehad, althans het ziet er wel net zo uit. ik zou als ik jou was even naar de ha, als het wel dat babyexceem is, krijg je een zalfje en een gel (geloof ketanconol ofzo) is het echt zo weg.