Hallo dames, Mijn ventje verjaard volgende maand en zou de kleine dan graag een t-shirtje willen aandoen met Papa is the best ! ofzo , weet iemand waar ik dat online kan bestellen? Grtz x
http://www.simplycolors.nl/ Is wel een nederlandse site maar misschien versturen ze ook richting belgie?
Je kunt ook 'papier' kopen (ik heb het bij de V&D gekocht) wat je op textiel kunt strijken. Je maakt dan iets leuks op de computer, bv. plaatje (foto) en/of tekst, dit print je uit op dat papier en strijkt het op het shirt of wat dan ook (let wel op dat het bij het strijken in spiegelbeeld komt!), Ook een idee!
Van allebei de sites kan ik zeggen dat het goede kwaliteit is. Heb een rugby-shirt bij Simply-Colors en een gewoon shirt van Rainbowbabys. Bij SC word het alleen leuker verpakt als het een kado is. Maar bij RB is de kaart weer groter en mooier. Tja, hier laat je wat en daar heb je wat. Succes met keuze maken.
wij hebben hele leuke shrts laten maken bij rainbowbaby en de kwaliteit van de shirts zijn echt super goed.
Dank je wel allemaal ! Ik ga eens kijken wat voor mij het beste gaat en wat ik hier in Belgie krijg natuurlijk. Grtz en bedankt x