Meen je niet. Zeker niet aan jezelf twijfelen soms moet je de natuur een handje helpen. In de zomer geven we toch ook onze plantjes in tuin water zodat ze niet doodgaan. Wij geven onze eitjes wat extra voeding Ik heb ooit een gyn gehad die had gezegd dat god het niet zo bedoeld heeft. Ik had toen een vraag over tempen. Ik heb dit bij mijn ha aangegeven en die heeft de gyn toen om uitleg gevraagd.
Wat een stomme rot opmerking!!!!!!! Ik snap dat je daar heel erg kwaad over bent. Ik zou afstand van die vriendin nemen. Al weet je natuurlijk nooit als me het via via hoort of het echt gezegd is. Dat is het rotte er aan
Iedereen is voorbestemd om kinderen te krijgen.... Daarom zijn we uitgerust met vruchtbaarheidsorganen. Ik zou ook die vriendin erop aanspreken en vragen wat ze ermee bedoeld, omdat je informatie 'van horen zeggen' is en ik zou willen weten of het echt zo is gezegd of dat die andere vriendin de informatie verkeerd heeft geinterpreteerd. Het kan ook zijn dat die vroendin dat heeft gezegd omdat ze geen discussie achter je rug over jou problemen met haar wil voeren en dan zo'n showstopper aanvoert om de discusdie te stoppen.
Ja, rare denkwijze hebben sommige mensen! Dankjewel meis! Hoop dat jij ook snel zwanger mag zijn zodat je moeder toch nog haar kleinkind kan zien.. Ik wens je veel sterkte (makkelijk gezegt...) en kracht toe! Mocht je ooit willen praten, kan je me altijd een prive berichtje sturen! Dikke knuffel!
Nou gisteren werd bekend gemaakt dat de bewuste "vriendin" 12 weken zwanger is van de 2e, in de 1e ronde raak. Eerste kindje is nog geen 7 maanden. Ben hier ff heel zuur van. Gelukkig sta ik vanaf vandaag op de wachtlijst voor iui. De gyn begreep mijn situatie en daardoor mocht ik er 1 1/2 maand eerder op. Elke maand helpt.
Dikke knuf voor je meis... know the feeling. Zo vertelde ruim 2 jaar terug een vriendin van mij eindelijk zwanger te zijn van haar 3e kindje na 6 maanden proberen... pfff daar moest ze nu net bij mij mee aan komen terwijl ik alweer bijna 2 jaar bezig was toen (en nu dus alweer bijna 4 jaar bezig ben)
Sommige mensen hebben echt geen gevoel! Zelf hebben ze zoiets nooit meegemaakt dus mogen ze er ook niet over oordelen. Echte vriendinnen die steunen elkaar en zeggen zeker zoiets niet.
Jouw weg is ook echt ellendig lang zeg. Hoe hou je vol. Volgende week weer onder het mes zie ik. Heel veel succes.
Dank je! Het is een aparte man, maar hij luistert wel. Ik zei dat ik het gevoel had, dat het op de natuurlijke weg niet zal lukken en dat dat misschien irrieel van me is, maar toen zei hij dat dat niet irrieel is omdat hij zich heel goed kan indenken dat je dat denkt. Nou dat vibd is fijn.