Het kan veel erger hoor! Mijn man kan de maand december en de eerste week van januari helemaal geen vrij. Eerste kerstdag moet ik werken en hij tweede kerstdag. Ook oudjaarsdag is hij aan het werk. Gezellig is anders...
Haha nou idd. Nou mijn werkt alle twee de dagen en ik vind het heerlijk! Geen gezeur met heen en weer kleppen naar ouders schoonouders etc etc. Gewoon lekker met de kindjes thuis en niets moet alles mag en gewoon pyjama dag. Ts ik zou ook balen als je er al maanden over bezig bent en of het nou kerst is of zomer vakantie als je zulke dingen afspreekt moet hij zich er gewoon aan houden
Ik snap je deels. Ik snap dat je teleurgesteld bent, omdat hij blijkbaar niet doet wat jullie hebben afgesproken. Maar hij heeft wel degelijk vrij rond de kerst alleen dus niet zo lang als jij zou willen. Dat is wel heel jammer ja. Ik begrijp dat je je erop verheugd had. Maar gelukkig is niet helemaal vergeten om vrij te nemen en kunnen jullie evengoed genieten van een gezellige kerstweek samen Ik had me ook ergens op verheugd. Een weekje vrij met kerst (man dan) maar mijn man heeft helemaal geen vrij genomen het kan dus erger, maar dat is mijn probleem en niet de jouwe
Nou inderdaad. Zou ook teleurgesteld zijn als je al tien maanden van te voren vakantie regelt, tussendoor vraagt of het gelukt is en dan zo kort te horen krijgt dat het niet gaat zoals jullie afgesproken hadden. Hopelijk lukt het nog om alsnog alle dagen vrij te krijgen.
Het gaat er toch om dat ze er van baalt dat haar man moet werken? Of vroeg ze ergens of jullie allemaal willen vertellen hoeveel jullie man weg is en ze dus niet moet zeuren ? Dan heb ik dat even gemist namelijk.. Bolkje , ik snap de teleurstelling. Dat is absoluut niet leuk. Ik hoop dat jullie toch een fijne week hebben met zn drieën misschien dat hij nog langer vakantie kan krijgen.
Ik lag me rot om dit topic! Ts ik snap dat je baalt!! Ik heb gelukkig nog vrij kunnen krijgen voor de kerst daar ben ik al heel blij mee zij het in mn eentje
Hier vraag ik het ook al een half jaar en meneer blijft maar uitstellen het aan te vragen. Terwijl hij het zo kan krijgen, want de boel ligt toch grotendeels plat in zijn bedrijf. Ik heb sowieso 2 weken verlof, want bij ons draaien ze de deur gewoon 10 dagen dicht rond de kerst. Ik ben gestopt met zeuren, want het baat toch niks. Hij moet het zelf maar weten. Maar het lang gezicht dat ik tegen dan 2 weken lang trek, moet ie er maar bijnemen. Ik snap opstartster dus wel. Je rekent er een heel jaar op en 2 weken vooraf komt ie af dat ie maar een week heeft aangevraagd.
Wat heeft iedereen het toch zwaar en slecht.. Ts, ik snap dat je enorm baalt.. Om heel eerlijk te zijn komt het bij mij ook een beetje over alsof je man gewoon geen zin heeft om 2 weken thuis te zijn..
ik snap je hoor ts ! hier ongeveer het zelfde man heeft elk jaar vrij van af de week van kerst tot de 2de week januari en dit jaar is dit op het laatste moment in eens anders. onwijs balen ! en was ook echt niet blij ik had er toch op gerekend met de kids
Pffh, nou het is nu nog maar de vraag of we uberhaupt samen kerst vieren. Ik heb nogal hormonaal (oftewel: heel heftig boos en onredelijk) gereageerd vanmorgen en hij was dus de rest van de dag niet meer bereikbaar, heb hem zeker 20 keer geprobeerd te bereiken op elke manier die ik maar kon bedenken. Net heb ik hem pas gesproken en hij wil nog niet naar huis komen
Woooow... Misschien moet je hem gewoon even met rust laten... Ik snap dat het echt ontzettend klote voor je is.... Echt waar Maar je ben hem nu zowat aan het stalken! 20x op een dag... Dat is wel een beetje veel vind je ook niet...? In minder dan 12 uur tijd... Ik heb het idee dat je je nu heel Onzeker opstelt en je afhankelijk ben nu van je man... Laat hem lekker in zn sop gaarkoken, ga jij iets anders doen dan je constant druk te maken en dan zie je vanavond wel weer verder hoe of wat
Nou, dat niet, maar ik heb wat dingen gezegd die gewoon écht niet kunnen. Zelfs niet als iemand iets niet regelt wat je al 10 maanden vraagt...
Niet echt voor herhaling vatbaar, maar het was echt heel gemeen En hij is niet snel op zijn tenen getrapt opzich, maar ik heb hem hier wel heel erg mee gekwetst. En dat wist ik 5 minuten later al, dus vandaar dat ik hem ook heb geprobeerd te stalken vandaag
tja dan snap ik het wel. zou hem even met rust laten en in ieder geval je excussen aanbieden voor de absurde hoeveelheid van bellen ( daar had ik overheen gelezen) en voor de dingen die je zei.
Laat hem dan even... Hij is al boos op je en dan ga je ook nog zovaak bellen... terwijl hij gewoon aan t werk is... Eerlijk.. Ik vind het niet heel gek dat hij nog niet naar hij wil komen... Hij zal wel gek ervan worden Bied vanavond gewoon rustig je excuses aan
Dat is niet zo heel slim nee.. Dan denk ik dat je hem het beste met rust kunt laten nu en op een later tijdstip je excuses aan moet bieden en eens goed moet praten..