Dat was ff schrikken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Partyrocker, 18 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Meneer is eindelijk weer een beetje aan de betere hand.

Hij was op de bank aan het klimmen (naast mij notabene), maar hij liet zich op zijn kant vallen. Naar achteren. Dus hij valt van de bank af en klapt mijn zijn achterhoofdje tegen de tafel aan.

Gelukkig ging hij gelijk huilen en zit hij nu lekker tv te kijken met een kiwi in zijn mondje, maar pff het is altijd schrikken. Er zit een heel ei op zijn achterhoofd, net boven zijn nekje.

Nu is de tafel geen lekker alternatief, maar anders had hij met volle vaart op de grond geknald met zijn hoofdje. Dus aan de ene kant brak de tafel zijn val nog.

Ik hou hem even in de gaten op misselijkheid enzo. Anders ff de huisarts laten kijken.

Als hij zich de rest van de dag goed gedraagt is een wekadvies toch niet nodig? Zo hoog is mijn bank ook weer niet eigenlijk.

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Dat is inderdaad even flink schrikken.

Ik zou hem vannacht niet gaan wekken hiervoor als hij verder de dag goed is.

3. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik denk dat als hij vandaag goed blijft eten, drinken, spelen, niet veel slaapt etc. dat ik 'm ook lekker zou laten slapen vannacht. Gewoon goed in de gaten houden en bij ook maar een beetje twijfel gewoon wel wekken.

4. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Hij zit nu voor de tv te lachen :D. De schrik zit er bij mij wel nog goed in.

Fijn die fase dat ze gaan klimmen en klauteren.

5. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    en die is nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet over;)

6. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Bah, schrikken he! Die van mij is stukje jonger, maar kletterde vanochtend ook van de bank af.. ik had hem op schoot, hij maakt ineens een gekke beweging die ik echt met geen mogelijkheid op kon vangen (hoe hij het deed, ik weet het nog niet! en schaam me diep dat ik hem niet kon vangen...:x). Hij gleed zo van mijn schoot af, op de bank, en daarna door naar de grond. Koppie eerst, met zn achterhoofd op de grond. Gelukkig niet al te hard.. man ik zit nog te shaken, bah, hoe kon dit nou gebeuren? ik had 'm notabene gewoon vast! Hij begon meteen te huilen, maar na 1,5 minuut was het leed alweer geleden en zat hij weer lekker te brabbelen. Hij is het allang vergeten. ik niet. :(

7. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.492
    13.946
    113
    Vrouw
    Dat is inderdaad schrikken! Zolang je zoontje niet misselijk wordt en of suf is wekadvies niet nodig. Momenteel zijn er discussies of het wekadvies uberhaupt wel nodig is in andere gevallen maar dat ter zijde... ;)

Deel Deze Pagina