Vandaag is'n zwarte dag weer in mijn leven...en dat vlak voor kerstavond. Ben ongesteld geworden op dag 11 na tp... Dus ook icsi poging 2 MISLUKT Nu zijn we aan het kijken naar'n verzekering die de 4e poging ook verzekerd en komen uit bij pno. Ik ben nu wel benieuwd naar de kwaliteit van deze verzekering. Iemand die me daar iets meer over kan vertellen? Liefs van'n zeer verdrietig visje....
Ik ben ook naar ze overgestapt, volgens mij is het een prima verzekering. Het is een onderdeel van ONVZ. Ze zijn niet zo bekend omdat het de afgelopen jaren maar een kleine verzekeraar was maar ik heb geen enkele negatieve ervaring kunnen vinden over PNO!
Dank je dames, wij zijn sinds 2e kerstdag ook aangemeld bij pno (ik dan). We zullen de papieren volgende week wel binnen krijgen. Hoop dat alles goed uitpakt, we hebben iig gebeld en ze hebben idd verklaard dat ze'n 4e poging zullen vergoeden! Oh man, ik ben zo blij dat dit nig mogelijk is. Ben zo bang om weer'n 3e poging in 3e moeten...vind het verschrikkelijk die onzekerheid!! Maar gelukkig heb ik door pno nu iets meer ruimte gekregen om onze droom te verwezenlijken. Jullie ook veel succes meiden, Onze droom moet gewoon uitkomen in 2013!! Liefs, visje