Verdrietig na bezoek VK

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamsie21, 6 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Ik moest vanochtend gelijk prikken, dan donderdag nog een keer.. Denk dat ik volgende week dan de uitslag krijg. Weet niet waarom precies? Kijken of mijn hcg nog stijgt ofzo??

2. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Dat denk ik ook wel mamsie21 heel veel succes en sterkte met het zenuwslopende wachten deze week!

3. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Pffff niet leuk.komt me wel bekend voor en hier is het nooit goed afgelopen.vooral als je bruinverlies erbij hebt.zou niet teveel hoop hebben meid.sorry..zou wel anders willen zeggen maar ben gewoon eerlijk

4. Prinsesje14

Prinsesje14 Niet meer actief

Bah, wat een naar nieuws. Heel veel sterkte. De wonderen zijn de wereld nog niet uit..

5. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Nee waardeer jullie eerlijkheid zeker! Probeer mezelf gewoon positie in te stellen maar is lastig. Hoop op een wonder... Maar zie t niet rooskleurig in..

6. dido84

dido84 Actief lid

22 nov 2013
    180
    0
    0
    Vervelend meid. Maar wat mij betreft kan het Alle kanten op, bij mij zag de vk ook bloed en zei ze miskraam etc etc hcg geprikt bij de gynaecoloog want die zag ook niet zo veel.hcg zat op 3300 of zo 2 dagen later weer bloed geprikt zelfde dag uitslag gekregen mocht met spoed en toen zat ik op 15500.

Eerst dachten ze miskraam toen wqs het een bbz, maar zoals je ziet is het goed gekomen.

Ik hoop dat het voor jou ook nog goed komt. Sterkte

7. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeff... Klinkt niet goed, maar zolang het niet door zet zeker hoop blijven houden. Met je eerste test een heel licht streepje zat je op zijn vroegst denk ik op 3weken 3 dagen (welk merk test was het?? Gevoelige of een overtijd test?) Als je gevoelige test deed en licht streepje had, kan het zijn dat je nog wel voor NOD posi getest hebt ,ik had met 3weken en 2/3dagen een mini licht streepje! Ik heb helaas een miskraam gehad, maar heeft niks met die testen te maken, ik denk dat je nu dus minimaal rond 6 weken bent, dan kan het vruchtje echt nog inimini zijn en zonder hartje! wil je geen valse hoop geven, maar ik zou proberen rustig te blijven, een miskraam ,hoe naar het ook is, kan je toch niet tegenhouden, hopelijk heb je snel goed nieuws! Paar dagen voor mijn miskraam doorzette gaf mijn clearblue ook al kort zwanger aan (2-3) misschien nog eens een test doen ,dan moet ie wel 3plus zeggen... Gok ik! Heb je misschien duidelijkheid...

Sterkte ,dikke knuf ,hopelijk zit de kleine goed en is het een doorzettertje ,ik duim voor je meis!

8. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Ja ze hoeven natuurlijk niet altijd goed te zitten.. Denk ik dan maar. Hoop echt dat miijn hcg ook duidelijk is.. Volgens mij word t bij mij niet met spoed gedaan :(

De eerste was een etos test. Die verpakking met 2 erin.. Had ongeveer uitgerekend dat ik 10 april moest menstrueren, maar aangezien dat mijn cyclus zo ontegelmatig was is dit ook maar een gok/schatting. Heb er wel aan zitten denken om nog een clearblue te halen.. Doe ik misschien wel maarsan aan t einde van de week..

Dankje wel!! Ik hoop t ook! Knufff

9. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Waarom ga je niet naar een andere VK ?

Die vrouw van mij is zo lief, legt alles uit en is heel rustig.
    Ik mag altijd bellen voor wat dan ook.

Ik denk wel dat t belangrijk is dat je VK naar je luistert want waar mensen werken worden fouten gemaakt.. doe niks voor dat het niet duidelijk is voor jezelf en geloof in jezelf!! Met bloed prikken zal wel een hoop duidelijk worden denk ik

Ik lees mee meis heel veel sterkte !!! X

10. lindseygiorgia

lindseygiorgia Nieuw lid

6 mei 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook zoiets vergelijkbaars.
    ik heb 25 april een positieve test gehad, en kon 30 april naar de verloskundige voor een inwendige echo. ( cyclus van ongeveer 35 dagen)
    ze zag niks op de echo alleen een holte maar het was nog te vroeg zei ze.
    1 mei bruin bloedverlies gehad en gelijk verloskundige gebeld,daar kon ik 's middags gelijk weer terecht voor een inwendige echo maar zag ze nog niet veel anders.
    ze dacht aan een vroege miskraam :(
    gisteren weer bruin bloedverlies gehad maar ze zij dat bruin bloedverlies nog niet veel zegt alleen helder rood bloed verlies.
    ik heb 2 mei hcg moeten prikken en morgenvroeg nog een keer.
    morgen middag kan ik al bellen voor de uitslag of hcg verhoogd is.
    ik hoop zo dat hcg morgen is verhoogd en dat dat het geen miskraam is geworden of nog wordt.

11. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    De vk was opzich wel aardig en de gyn ook wel.. Maar t voelde gewoon alsof ze niet wilden geloven dat ik misschien wel korter ben.. Maarja dan denk ik hun hebben ervoor geleerd, dus zal wel? Pffff Wat een gedoe

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Meer dan afwachten kun je niet doen...klote:(

13. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Klopt ja.. Echt vreselijk.. Word een lange week ditt :(

14. RAppel

RAppel Fanatiek lid

2 mei 2014
    1.157
    192
    63
    Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik heb ook zoiets meegemaakt en bij mij is het wel goed gekomen.

Ik kwam bij de gynaecoloog en dacht toen 7 weken zwanger te zijn en de gyn zag ook maar iets heel kleins, geen hartactiviteit en zei dat het allesinds niet overeen kwam met m'n cyclus en dat het dus fout kon gaan, maar dat het evengoed kon zijn dat ik minder lang zwanger was.

Dus 2 weken later terug en toen wel hartactiviteit en toen pas 7 weken zwanger. Bleek dat m'n eisprong veel later was geweest dan normaal.
    En nu ben ik alweer 21 weken zwanger.

Ik had alleen geen bloedverlies. Ik wil je geen valse hoop geven, maar het kan dus wel goedkomen.

15. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Hey Mamsie,
    Ik heb twee keer met 6w3d een echo gehad bij de gyn. Ditwist ik op het moment zelf niet, maar later met de termijnberekening heb ik teruggerekend.
    Beide keren was ik van slag: de gpyn zag weinig en hield het op net een week of 4 a 5, terwijl ik dacht tegen de zeven aan te zitten. Ook ik moest rekening houden met een miskraam.
    Gelukkig bleek beide keren twee weken later bij de vk alles in orde!! Kloppend hartje ook!
    De verklaring van mijn verloskundige: op de termijn van 4-6 weken is gewoon weinig te zien. Verkeerde metingen worden daardoor snel gedaan. Daarnaast is laatst aangetoond dat embryo's ook kleine pauzes kunnen inlassen in hun groei. Dat bij elkaar zorgt voor veel onnodige ongerustheid.
    Ik heb niet alle antwoorden gelezen, maar ik begreep dat je bruinverlies had? Dat is helemaal niet erg. Zo lang je geen roodverlies met stolsels en krampen hebt, hoeft een beetje bruinverlies weinig te betekenen! Je kan zomaar te hard geniest hebben bijvoorbeeld :) houd hoop tot het tegendeel is bewezen! 😊
    Liefs,

16. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Ik denk dus dat dat bij mij ook het geval is, naja dat hoop ik.. Dat hun fout zitten. Ik denk namelijk dat mijn eisprong ook veel later is geweest, maar ik voel dit nooit aankomen dus zeker weet je t nooit.. Heb inderdaad 2 dgen bruinverlies gehad met een klein beetje rood erdoor heen, en vandaag is t bijna weg.. Nee heb geen hevige krampen. Heel soms weleens ff soort van kranp maar is echt 5 sec en dan weer weg en daarna wa er eigenlihk geen bloed te zien.. Duimen jullie voor me?!:(

17. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Ik duim! En is het je eerste? Want bij mijn eerste heb ik tot een week of 8 ook buikpijn gehad hoor! Er gebeurd daar nu heeeel veel!

18. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Ik denk dus ook dat mijn eisprong veel later is geweest.. Voel dit alleen nooit aankomen dus zeker weet je het nooit. Denk en hoop dat de gyn fout zit, een week wachten killt me echt. Voel me om de haverklap down en verdrietig.. Kan t gewoon niet geloven en heb zo'n sterk gevoel dat ze t fout hebben.. Heb inderdaad 2 dagen bruinverlies gehad met soms rood er doorheen, maar dat is nu bijna helemaal weg. Heb er geen krampen bij.. Heb in de afgelopen weken wel heel af n toe een beetje kramp gehad, maar dit duurde 5 sec n was t weer weg.. Is normaal toch?? Pfff duimen jullie voor me ?!:(

19. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    O oeps... Twee keer verstuurd... Dacht dat het mislukt was.. Ja het is mijn eerste inderdaad!

20. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Bloeden is wel bijna tot helemaal gestopt.. Maar heb t idee dat mn borsten minder zeer doen... Of Zal t tussen mn oren zitten?

Deel Deze Pagina