Nou... vandaag weer bloed wezen prikken en daarna gelijk bezoek aan de gyn. HCG was weer gestegen.. daarna de echo. Het zakje was gegroeit, zit alleen nog geen vruchtje in.. Volgende week maandag weer een echo en hier MOET dan een vruchtje in zitten, zo niet.. is t geen goede zwangerschap. De gyn zei ook al, ik denk dat het geen goede zw is.. nog steeds heb ik wat bruinig/roodachtig bloedverlies.. pfff ik weet t niet.. ik zou nu dan 5 weken moeten zijn, en volgende week 6.. maar in principe kan het niet.. heel raar allememaal.
Moest even zoeken naar je topic. Was benieuwd hoe het is afgelopen. Wat vervelend die onzekerheid zeg. Nog bloedverlies? Hopelijk zie je maandag dan eindelijk een kloppend hartje. Heel veel succes met deze lange week wachten!
Dit heb ik vorig jaar gehad.. Bijna hetzelfde.. Dat liep niet goed af en met 8 weken kreeg ik een miskraam.. Heel veel sterkte!
De week duurt inderdaad heel lang, maar probeer er niet teveel aan te denken... maandag afwachten.. ik hoop natuurlijk op positief, maar vrees het ergste..
jouw verhaal klinkt precies als mijn verhaal van vorig jaar toen ik een ma kreeg. Bij een ma kunnen je testen gewoon oplopen en knallen en heb je kwaaltjes, maar is het vruchtje niet levensvatbaar. Ik ben bang dat dat toch ook het geval is bij jou. Ik had ook bloedverlies zonder krampen toen. Ik wens je veel sterkte.
Ik heb ongeveer het zelfde meegemaakt maar moet je helaas teleurstellen dat het niet goed is afgelopen. Ik moest om de dag bloedprikken en ook mijn hcg steeg, mijn vruchtzakje bleef leeg, maar groeide wel. met 7,5 was er nog steeds niks te zien, en toen hebben we besloten om een curettage uit te voeren. Ik hoop voor je dat het niet zo verloopt want alles eromheen is werkelijk hartverscheurend. sterkte
Ik vrees dat het hetzelfde af gaat lopen.. Het zou te mooi om waar te zijn als er a.s. maandag een vruchtje in zit. Het klopt gewoon niet met de testdatum etc.. maar weet niet of ik het natuurlijk moet laten gebeuren als het weg moet, of met curettage...
Wat naar voor je, mamsie Het ziet er inderdaad niet goed uit; zo ging het bij mij ook ongeveer. Ik werd met 10 weken gecurretteerd; het kwam niet vanzelf. Ik hoop in de eerste plaats natuurlijk op een wonder voor je, maar als dat niet zo mag zijn hoop ik dat je lichaam zelf het vruchtje zal afstoten..
Verdrietig nieuws voor jullie! Heel veel sterkte met de curretage en verwerkingsproces erna! Hoop dat er dan later in 2014 weer meer geluk is!
Ik heb 14 aprul positief getest.. En ben nu 5.5 weken.. Ik heb een cyclus van 28 dagen.. Misschien was bij jou de innesteling later? Of was je cyclus langer/korter afgelopen keer.. Sterkte meid ik duim voor je 😘