Nu net valt mij binnen dat ik al 4 dagen geen misselijkheid meer heb, dat ik niet meer flauwval en dat ik geen last meer heb in mijn borsten en rug, en dat is van de éne dag op de andere gekomen. Bij mijn eerste 2 zwangerschappen gingen die klachten geleidelijk weg, nu echt wel snel zonder overgang. Moet ik mij nu zorgen maken? Bener helemaal niet gerust in. Kan mijn gynae niet bereiken want die is op vakantie naar Toulouse...
Ach ja ze zeggen altijd dat het hebben of uitblijven van zwangerschapskwaaltjes niets zegt over je zwangerschap. Maar toch is het lastig om dat te geloven, ik had er zelf ook zo'n last van, de ene keer voelde ik dit, dan weer dat.. gek word je er van! En jij bent nu wel op het punt dat het allemaal afneemt, dus ik zou denken dat het wel goed zit, ook al heb je zelf het idee dat het (te) snel gaat. Wanneer heb je weer een echo of onderzoek?
8 januari pas, ik denk dat ik gek ga worden... En het beangstigende is dat het plots gedaan is met de kwaaltjes. Had het beetje bij beetje minder geworden, dan had ik niet ongerust geweest.
hoi platliggertje wat ik nnu ga zeggen is natuurlijk geen garantie maar toen ik bij 10 wken hoorde dat het vruchtje niet gegroeid was en ik een mk kreeg was ik nog steeds misselijke en had alle kwaaltjes (terwijl vruchtje bij 5 weken al gestopt was met groeien) dus het verdwijnen van de kwaaltjes lijkt me geen teken dat het mis is gegaan. zo lang het vruchtje nog in je baarmoeder zit maakt je lichaam hcg aan en dat veroorzaakt de kwaaltjes. hoop dat je snel uit je onzekerheid bent. probeer anders via de ha een extra echo te krijgen dan is je onzekerheid weg meid