hoi hoi. nou het onderwerp zegt het al. Na 3 weken puregon spuiten had ik twee weken geleden een ei van 18.5 mm. heb toen pregnyl gehad om het ei te laten springen. als ik daar 14 dagen bij optel zou ik dus vandaag mijn NOD hebben. Had echt alle symptomen. misselijk, overgeven, zere (.)(.) , huilen om alles en niets , soort spierpijn/krampen in mijn buik. Zaterdagavond werd de misselijkheid heel erg en heb me zaterdag nacht helemaal leeggekotst (sorry) Zondag weer de hele dag misselijk en giga zere (.)(.) Zondagavond begon mijn ongi.. 3 dagen voor mijn NOD. verlies nu nog steeds bloed. ongeveer twee maandverbandjes per dag. Maar het is geen normale ongi pijn, het zijn allemaal rare en pijnlijke steken/krampen en heb nog zere (.)(.) Hoe voelt een hele vroege miskraam? xxx
Is moeilijk te zeggen. Ieder lichaam reageert daar weer anders. Bloedverlies is toch wel een van de symptomen. Maar dat hoeft zelfs ook niet eens... Je kunt ook gewoon bloedverlies hebben tijdens de zwangerschap zonder dat het mis hoeft te gaan. Kan ook innesteling zijn, maar zo veel? Ik wou dat ik een beter antwoord kon geven. Ik kan alleen maar zeggen: afwachten... meer kun je nu niet doen. Succes en sterkte..
Dank je wel... Is idd moeilijk te herkennen maar ik voel gewoon dat er iets mis zit. kan het niet echt uitleggen maar mijn lichaam voelt gewoon "anders" xxx
ik heb zoiets gehad, het verhaal staat bij het voelt weer niet goed. bloed kwam alleen veel later. groetjes iris
mmmm even denken.. ik heb in juli van dit jaar een hele vroege miskraam gehad. twee dagen na NOD en ontzettend veel bloed. met kramp en klontertjes.. verder had ik geen veschijnselen, want bij zo'n vroege miskraam heb je die ook niet, volgens mij. de innesteling is gewoon fout gegaan. het begon wel plotseling met bloeden. alsof er een kurk ontpopte en het bloed kon gaan stromen. dus geen beginnende ongi met licht bloed...gewoon ineens zwaar rood bloed. ik heb toen ook positief getest. Aoife
de pijn viel bij mij mee. Hoewel de gynaecologe me gezegd had dat ik wat pijnstillers zou kunnen gebruiken, had ik die toch niet nodig. Voor mij was het vooral mijn gevoel die aangaf dat het niet goed zat... en dat gevoel was jammer genoeg terecht...
ja ik heb dus ook het gevoel dat t geen gewone ongi is.. heb ook een giga spierpijn gevoel in mijn buik xxx