verdrietig na mislukte poging

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door missouri, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missouri

missouri Actief lid

11 jun 2013
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    :(hallo
    ik heb 9 november een verse terugplaatsing gehad...maar kreeg gister op eens bruin bloedverlies,en vandaag zet mijn menstruatie echt goed door!
    Ik baal zo enorm.......ik ben in behandeling in het erasmus mc,gelukkig heb ik nog 3 cryos.......hoe gaan jullie hier mee om?en wat is de slagingskans van een cryo?ben echt verdrietig .....snik snik

2. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Mijn verse tp is op niets uitgelopen en zie mijn banner met het resultaat van de cryo,s. Fijn dat je er nog 3 hebt en ze hebben net zoveel kans hoor.
    Het is verdrietig dat je verse tp niet gelukt is, maar houdt hoop!

3. missouri

missouri Actief lid

11 jun 2013
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt!
    ja indd....wat goed.
    hebben cryos net zoveel kans?Go ik ben er wel een beetje verdrietig van,,,,je hoopt het zo he,,die twee wachtweken ben ik heen en weer geslingerd...is het gelukt?of niet....pffff waarom moet ik het zo doen en raakt iedereen zwanger....:(

4. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Is ook heel naar, sterkte :( Als de cryo's goed ontdooien hebben ze net zoveel kans inderdaad. Sommige zeggen zelfs van meer omdat ze voor het invriezen en ontdooien erg sterk moeten zijn. Hou er wel rekening mee dat ze ook kapot kunnen gaan bij het vriezen/ontdooien. Hier hebben 2 van de 4 cryo's het helaas niet overleefd, maar ben wel zwanger van de laatste cryo!

5. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Wat verdrietig nu weer! Ja het is steeds weer een klap als het op niks uitdraait en toch weet je jezelf weer op te laden weet ik uit ervaring. Wbt cryo of vers. Voor onze tweede heb ik 3 verse embryo's en 3 cryo's teruggeplaatst gekregen, maar die laatste cryo die deed het hem ;) dus echt alle kans hoor!

Sterkte en succes

6. missouri

missouri Actief lid

11 jun 2013
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Go we gaan maar verder......ff slikken.....
    Ik ga in de volgende cyclus een cryo
    poging doen.....ik heb er 3
    dan hoop ik dat ze leven.....
    X

7. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Je wil jezelf er op voorbereiden maar hoe goed je dat ook denkt te doen, als het niet lukt ben je altijd teleurgesteld. Qua cryo's, de verhalen zijn wisselend. Zelfs onder artsen is er verschil, de ene zegt dat de kansen met cryo wat kleiner zijn maar anderen zeggen inderdaad juist groter omdat een cryotje het invriezen en ontdooien doorstaat. Daar hou ik me dan maar aan vast ;) Ik had de eerste poging 4 embryo's, 1 verse, 3 cryo's en alle 3 zijn goed ontdooit. Deze poging 10 embryo's. 1 verse, 9 cryo's. De eerste van deze cryo's is vorige week dinsdag ontdooit, ging meteen goed dus nog 9 over. Het kan dus ook echt goed gaan!

Sterkte, succes en hopelijk snel leuk nieuws!

Deel Deze Pagina