Hoi Hoi , ik ben even totaly in shock , ik had vanavond na dat ik naar de wc was geweest voor zowel een grote behoefte en een plasje , merkte ik na het afvegen van mijn vagina , dat ik beetje ROZE/ORANJE slijm verlies uit mijn vagina veegde , mijn verloskundige zegt dat het evt kan komen door de wat harde ontlasting ????? hebben meerdere hier ooit last van gehad vind het best wel eng ! en genant maar moet het even kwijt Liefs xxx
Nou ik had dat in het begin van mijn eerste zwangerschap(wat uiteindelijk een mk werd) ook gehad nou kan ik ziezo altijd 'moeilijk' maar toen helemaal mijn vk zei dat dat komt omdat er een adertje gesprongen kan zijn.
@joy13 Thanks voor je info , ja bij mij is dat anders zeg me VK omdat ik al over de helft ben , en voor heen was naar de wc gaan voor mij echt appeltje eitje maar nu niet echt , dus ik denk zelf dat door het drukken mischien wel een adertje gesprongen is , althans ik hoop dat dat het is
Kan goed een adertje zijn geweest idd! Ik heb ook tijdens de zwangerschap last van een moeilijke stoelgang. Sinds kort aan een natuurlijk ijzerdrankje en dat werkt echt geweldig goed voor de stoelgang! Heet floradix en is gewoon te koop bij de Etos.