Wij doen niet aan kado's. Zijn we vanaf gestapt sinds we kids hebben.. we zouden elk jaar een weekend weg gaan voor onze verjaardagen maar tot op heden nog niet gedaan.. haha
Dit vind ik wel een héle overdreven reactie hoor... Ik zou het niet leuk vinden maar het zou mijn dag niet bederven...
Dat zou ik dus niet doen. Dan komt ie er nog mee weg dat hij het waarschijnlijk toch weer vergeten was. Hier is het inmiddels zo erg dat ik zelf mijn eigen kado moet uitzoeken/bestellen, terwijl ik juist graag verrast wil worden. Een bloemetje kan er ook niet vanaf; het excuus? "Tja je hebt jarenlang in de bloemen gewerkt, je bent veel te kieskeurig" Wat dus helemaal niet waar is, ik zou net zo blij worden van een bosje onkruid bij het pompstation vandaan. In plaat daarvan kwam hij verleden jaar met een gore appeltaart van de C1000, die heb ik na 1 hap gelijk de bak ingemieterd.
hahaha, I feel ya! Afgelopen jaar had ik zelfs een mapje gemaakt op de computer met daarin allemaal printscreens van dingen die ik wel wil hebben. Alsin; hint hint !! Het heeft niet gewerkt, een week na mijn verjaardag heb ik mijn eigen cadeau maar besteld via het internet. Ik heb ooit 3 jaar geleden de opmerking gemaakt: 'Bloemen doen mij denken aan een begrafenis'. Sinds diens kan er geen bloemetje meer vanaf. Zucht, en dat onthoudt hij wel!
Ik hoef niet per s'e een cadeau met mijn verjaardag, maar een lief kaartje is toch wel het minste. Soms weet ik zelf echt niet wat ik zou willen hebben, dus dat zeg ik dan ook van tevoren. Een kaartje bij de wasbak (voor 's morgens bij tanden poetsen ) hoort er voor mij wel echt bij en zou zeer teleurgesteld zijn als hij dat niet zou doen.
De meeste mannen hebben geen interne kalender voor verjaardagen. Mijn vriend weet niet eens de verjaardag van zijn moeder. Gelukkig ben ik drie dagen voor hem jarig en kan hij zijn eigen verjaardag wel onthouden. Maar goed, blijkbaar weet hij dit jaar wel dat je jarig bent, alleen heeft hij nog niets gegeven. Misschien voortaan duidelijkere hints geven wat je graag wil hebben. Ik snap dat de verrassing er dan een beetje af is, maar je kunt nou eenmaal niet alles hebben.
Ik vind het niet zeuren hoor ik zou ook niet leuk vinden. Hier krijg ik altijd wel wat meestal geven we elkaar concert kaartjes. Gefeliciteerd !
Weet je ik ben blij dat hij na alle hints de afgelopen weken (zucht) mijn verjaardag in elk geval niet vergeten is... maar zelfs een bloemetje kan er niet vanaf en dat steekt wel. Maar ik zal het hem vanavond nog wel een keer duidelijk maken dat ik het wel heel vervelend vind ik denk dat ik mezelf maar een cadeau ga kopen en een mooie bos bloemen
Het zou niet jouw dag bederven??? Het zou voor mij wel meer bederven dan alleen mijn dag, eerlijk waar.
Ik zou ook verdrietig zijn, wij doen niet echt aan cadeau's (ik mag gewoon heel het jaar kopen waar ik zin in heb haha) maar wel vaak wat leuks doen of een kleinigheidje, bloemen, ontbijtje in elk geval iets! Ik zou er niets aan doen of zeggen maar vanavond als de kids naar bed toe zijn wel wat van zeggen.. gewoon zeggen dat je het niet leuk vind dat er helemaal niets aan word gedaan , dat dat je verdrietig maakt...
whahahaha wat een gek mens hahah Ik zou het toch in 1 keer afbetalen ben je van dat gezeik af, ik had iemand echt niet die positie om elk jaar me daaraan te herinneren, dan had ik liever helemaal niets (maar dan ook geen gezeik haha)
Uhuhh..yep..een van haar vele 'bijzonderheden' Ik zou er heel wat topics mee kunnen vullen serieus. Het is ook nog een dingetje dat ik die schuld echt belachelijk onterecht vind...maar dat is dus een heel ander verhaal en offtopic.
Ik hecht echt helemaal geen waarde aan mijn verjaardag. Het zal me dan ook een rotzorg wezen als ik niets zou krijgen.
Ik denk dat je verwachtingen te hoog lagen. Als hij van de 9jaar samen maar slechts 2x een kado voor je heeft gekocht moet je niet zomaar verwachten dat het dit jaar wel goed gaat. Door jouw te hoge verwachtingen ben je nu weer teleurgesteld. Zet je erover heen, en maak er een leuke dag van!
Precies dit! Na al die jaren heb je nog steeds verwachtingen, na vorig jaar zou hij beter moeten weten, maar het blijft een man, dus heb je hem het herinnert afgelopen week? Ik geef er geen biet om, hier is het gefeliciteerd en een kus. Als we het dan vieren dan geven we niets, want als we iets willen hebben, kopen we het op dat moment. Ik begrijp dan ook niet dat je er zo verdrietig om kan zijn of dat het je dag verpest. Je bent toch geen tiener meer? Afijn ga wat leuks doen met vrienden en kom niet voor 10 uur thuis!
Ik begrijp dit wel hoor! Zeker als je het van huis uit wel gewend bent en je het zelf voor de ander/anderen wel doet. Ik vind het niet meer dan normaal dat je je partner een fijn verjaardagsgevoel geeft en in het zonnetje zet die dag. Dus ook ik was toen echt verdrietig dat hij het vergeten was. En dat betekent echt niet dat ik me als een tiener gedraag. Dat heeft te maken met de waarde die je er aan hecht. En zeker als je partner weet dat je er die waarde aan hecht, dan is het toch een kleine moeite om daar iets mee te doen.
persoonlijk zou het mij niets uitmaken of ik een kado krijg of niet (liever niet zelfs) Wel zou ik teleurgesteld zijn als hij mij niet zo feliciteren! En ik verwacht als K minimaal een jaar is, een tekening ofzo( samen met papa gemaakt) Bij ons thuis was de jarige de baas de hele dag. Wat we gingen doen, wat we aten, en bedtijd! Mijn man heeft het nooit echt gevierd, daarom zorg ik nu juist dat mans verjaardag uitbundiger wordt gevierd
Ik kies mijn verjaardagkado's tegenwoordig vantevoren uit. Ik wil alrijd graag 'doe-dingen'. Dit jaar heb ik 3 nachtjes Parijs gevraagd, zelf geboekt en dus gekregen! Man ziet hier de humor wel van in en die wil dus 3 nachtjes Dublin... Gaat ie zelf boeken en wij 'mogen' mee. Ik ben tevreden
Inderdaad zelf een cadeau en bos bloemen kopen en midden op de tafel zetten. Wachten tot hij thuiskomt en kijken wat zijn reactie is haha.