Ik kan er niet van slapen... Ik heb dingen gehoord die vreselijk zijn en die mij verplichten om een melding te gaan doen bij het AMK. Mijn hart huilt om die arme kinderen.... Ik zie er tegenop om te gaan bellen, maar ik heb geen andere keus. Wish me luck....
Oke. Ik dacht dat dit misschien een vervolg topic was en dus informatie miste. Maar niet dus. Sterkte!
Nee, geen vervolg. Beroepsmatig heb ik het wel vaker moeten doen, maar prive gelukkig nog nooit. Het grijpt me gewoon erg aan, maar als er echt iets helemaal fout zou gaan voel ik me mede verantwoordelijk.
Sterkte. Maar denk maar zo, deze kindertjes zullen je later ontzettend dankbaar zijn. Hopelijk hebben ze dankzij jou toch nog een kans op een enigzins veilige en liefdevolle jeugd.......
Pffff dat is erg heftig! Veel sterkte hoor. Het lijkt me vreselijk om zoiets te moeten doen. Maar niet ingrijpen is geen optie.
Goed dat je de (soms moeilijke) stap neemt. Je doet wat jij denkt dat goed is voor de kindjes, dat is het belangrijkste.
Je mag trots op jezelf zijn! Hopelijk krijgen deze kind(eren) nu een liefdevolle, veilige en stabiele jeugd.