Hoi, Ons zoontje heeft sinds een tijd veel pijn in zijn buik. Hij moet dan poepen,maar het gaat niet vanzelf. Het is zo zielig.....hij poepte normaal elke dag en tijd terug weleens 3 dagen niet ! Van de dokter forlax gekregen en dit geven we nu 2 keer per dag. Nog blijft hij de pijn houden, maar poepen is nu weer om de dag of elke dag. Gaat de pijn vanzelf weg of moet ik weer langs de dokter ? Wie heeft hier ervaring mee?
Ik zou weer langs de huisarts gaan. ( weet niet hoe oud je zoontje is ) Mijn vriend heeft dit vroeger ook gehad , bleek dat hij last had van obstipatie. Mocht van de artsen geen bananen meer eten en andere voeding die stopt, kreeg wel de tip om karnemelk te gaan drinken en doet dit nu nog. Goed laten onderzoeken kan nooit geen kwaad
Ik zou het echt laten onderzoeken. Hij beweegt waarschijnlijk genoeg en drinkt ook goed? Eet voldoende vezels ?
Hij drinkt goed en eet gezond( volkoren brood, fruit maar geen bananen!, biologische koekjes en verder weinig tot geen suikers ) Bewegen doet hij ook al is hij liever lui haha! Ik ga morgen maar even bellen weer, dank je !