Hier branden we ook weer een kaarsje, voor Ruben* en voor alle andere kindjes die helaas niet meer bij hun ouders mogen zijn Wereldlichtjesdag op elke tweede zondag in december
Ik ga er heen Hier in de stad worden alle namen opgelezen. Ook wordt het nr "precious child' gedraaid. Zal heftig worden omdat dat nr ook op haar begrafenis gedraaid werd Daarna niet meer gedraaid
8 december is de sterfdag van mijn broertje, die 29 jaar geleden op twee jarige leeftijd aan wiegendood is gestorven. Wij branden een kaarsje.
Wij branden ook zeker een kaarsje... Voor onze Emma* en voor alle andere kindjes die niet meer bij hun vader of moeder mogen zijn...
Ook wij branden een kaarsje. Onze liefdesbabyengel is vorige jaar geboren/overleden op wereldlichtjesdag.
Ook hier gaat morgen een kaarsje aan. Sam heeft een hoop kaarsjes op zijn naam staan deze week, deze hoort er ook bij.
Wij branden vandaag een virtueel kaarsje voor ons zoontje Yannick* en voor neefje Jelmer*. We zijn een weekendje weg en hebben hier geen echte kaarsjes bij de hand.
Ook hier een kaarsje voor onze lieve Lotte*. En voor al die andere lieve, mooie, dappere, sterke kindjes die veel te vroeg zijn overleden en die zo ontzettend worden gemist. Voor altijd in ons hart...
Hier ook kaarsje gebrand voor mijn babyengel en andere engeltjes.. onze derde wereldlichtjesdag alweer..