verdrietig over mijn mannetje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door one of kind, 26 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Disney22

Disney22 Lid

28 feb 2007
    9
    0
    0
    En ik maar denken dat alleen de mijne zo was :D grapje!
    Fijn om te lezen dat meerdere mannen zo zijn, ik heb
    een tijdje het gevoel gehad dat mijn man geen kinderen wilde.
    Heb me daar behoorlijk rot om gevoeld, elke keer als ik het over
    babies had werd hij boos of zei er niks op, wou ook niet naar dat soort programma's zien enz...op een gegeven moment kon ik het niet meer en heb hem gevraagd of hij wel kinderen wou omdat hij mij het gevoel gaf van niet...toen werd ie boos op mij hoe ik zoiets kon denken, en dat ie dat juist heel graag wou...maar hij zei dat mannen niet zo "in de wolken" zijn als vrouwen als het om babies enz gaat ! Achteraf moest ik er wel om lachen maar ik kon toen wel janken eerst van verdriet en daarna van geluk...

Mijn man is nml ook een binnenvetter en dat is zooo moeilijk soms :)

2. Disney22

Disney22 Lid

28 feb 2007
    9
    0
    0
    wat voor prgramma was dat dan op Canvas :)

3. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Dames, misschien een hart onder de riem maar mijn mannetje zag het voor de zwangerschap ook niet zitten om uitgebreid te praten over alles wat er ging komen. Maar nu ik zwanger ben, kan hij er niet over zwijgen en het grappige is dat hij echt over heel wat dingen had nagedacht voordien zonder mij daarover in te lichten. Zo weet hij beduidend goed welke namen hij leuk vindt, hoe hij de opvoeding ziet, etc.
    Volgens mij kan je mannen alleen maar doen praten als er echt iets is, maar dat dromerige daar krijg je hen gewoon niet aan. Maar het komt dus allemaal wel goed! ;)

Deel Deze Pagina