Hoi mensen ik heb dus van die pillen donderdag gehad om het kindje wat dood was in me buik weg te halen omdat me baarmoeder mond dicht bleef staan nu lees ik overal dat je geen sex mag hebben tot 2 weken erna dat zal de doker wel tegen me gezegt hebben alleen is het waarschijnelijk het 1ne oor in gegaan en de ander eruit want was flink over de toeren toen ik hoorde dat het dood was sex heb ik dus wel gehad en eigenlijk dag 2 al wel met condoom heb ik nu kans dat ik een infectie heb ? hebben meerdere vrouwen deze domme fout gemaakt ? en als ik een infectie heb is dat dan te behandelen ? groetjes
ik heb er gelukkig geen ervaring mee!maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen met het verlies van jou kindje!
Ten eerste heel veel sterkte met het verlies! Ik heb op dag 5 na curretage toen ik niet meer bloedde ook seks gehad, gelukkig geen infectie opgelopen, maar ze zeggen het niet voor niks!
Ik heb langer gewacht, weet niet hoe het met infecties zit. Een dag of 10 denk ik, maar het deed bij mij nog te zeer. Als het je niet lekker zit zou ik gewoon even de HA bellen voor je eigen gevoel. En zou alsnog even 14 dagen wachten voor je nogmaals sex hebt.
Ik heb het meteen na mijn curretage nagevraagd en je mag, als je niet meer bloed, gewoon sex hebben. Ik heb vrijdags curretage gehad en zondags sex gehad. Heb nergens last van. Groetjes Zonnebloem
Bij mij werd na mijn curretage verteld dat ik een week geen geslachtsgemeenschap (wat zeg ik dat toch netjes ) een week geen saunabezoek en een week niet in bad mocht ivm infectie gevaar. Heb me daar maar aan gehouden. jootje