Verdrietig, teleurgesteld in partner

Discussie in 'De lounge' gestart door aimee83, 20 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Fijn aimee dat jullie een goed gesprek hebben gehad!
    Hopelijk helpt hij nu goed mee.

Mijn man veraste mij vanmorgen ook dat ik mocht uitslapen en had een tassimo koffiesetapparaat voor mij gehaald als verassing! En dat terwijl hij zelf een hekel aan koffie heeft.

Soms kunnen lompe harry's toch heel lief zijn :)

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    #62 BuffySummers, 21 jun 2014
    Laatst bewerkt: 21 jun 2014
    Die huishoudelijke dingen dat zal wel. (hebben jullie de mogelijkheid voor een vaatwasser?) Maar ik snap best dat het niet leuk is dat je als vrouw nooit eens een bloemetje of chocolaatje krijgt. En dan bedoel ik dat je man dat uit zichzelf doet omdat hij denkt; Oh dat zou mijn vrouw echt leuk/lekker vinden!

Was je man wel attent voor jullie kinderen kregen? Heb je wel eens gewoon rustig gezeten en gepraat over hoe jij je ondergewaardeerd voelt? Zoals al in veel topics gezegd wordt, mannen hebben soms echt nodig dat het uitgespeld wordt voor ze. Hoe wij vrouwen ook denken dat we duidelijk zijn, zij vinden vaak van niet.

Als ik al die topics hier lees denk ik echt wel eens dat ik een uitzonderlijke vriend heb.. Ik krijg echt zo vaak dingen van hem, gewoon zomaar. Of als ik ziek ben zorgt hij heel goed voor me. Hij helpt in het huishouden (af en toe de afwas meer hoeft van mij niet) en laat in alles zien dat hij mij als zijn vriendin/vrouw écht waardeerd. Andersom doe ik dat natuurlijk ook, maar het zijn gewoon kleine dingen.. (hier bedoel ik verder niks arrogants mee, van oh kijk mij eens een goede vriend hebben! meer dat ik hier zo vaak lees dat 'jullie' mannen nooit attent zijn of hun waardering laten zien:) en ik eigenlijk verbaasd ben)

3. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Nee hoor, hier ook zo'n 'uitzonderlijke' vriend! :D

4. aimee83

aimee83 Niet meer actief

Haha leuk blemma! Ze kunnen het wel;)

Nijntje, maakt niet uit meid. Netjes dat je toegeeft dat je ietswat extreem reageerde. :)

Buffysummers en miek, ja zo n man wil ik ook. En het kost weinig energie en levert zoveel op!

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wat jammer dat jouw manniet zo is:( het hoeft echt niet altijd een kado te zijn. Maar gewoon dat hij het alleen al in kleine dingen laat merken.:)

@miek89 oh toch nog iemand anders hahaha. Het valt me gewoon op aan het aantal negatieve topics dat geopend wordt hier over mannen. Tuurlijk heb ik ook wel eens wat te klagen en is hier ook wel eens onenigheid maar nooit in de hoeveelgeid/mate als wat ik hier vaak lees.

Deel Deze Pagina