verdrietig. Wat vinden jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door bijtjuh16, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Sorry maar vind dit echt ziek.. blijkbaar voelt hij zich niet echt verbonden met jullie ofzo?
     
  2. Yukl

    Yukl Niet meer actief

    Reactie van mijn man: wat een lul!
    Daarna: ik mag niet eens bij mijn geld.

    Haha.
     
  3. LuckyMommy

    LuckyMommy Fanatiek lid

    17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Wat een lullige vent heb jij zeg!:x
     
  4. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Waarom ga je niet eens een gesprek met je vriend aan zoals al meerdere dames hebben aangegeven??
     
  5. bijtjuh16

    bijtjuh16 Niet meer actief

    Hoi marieke,

    We hebben inderdaad gescheiden rekeningen. Ik heb geen flauw idee wat er bij hem binnenkomt en uit gaat. Ik weet alleen dat er maandelijks een bedrag naar zijn spaarrekening gaat en wat er op die spaarrekening staat. Volgens mij gaat hij er inderdaad een beetje van uit dat wanneer hij iets voorschiet, ik het inderdaad terug boek. En ja zo eerlijk ben ik dan ook wel weer! Ik geloof niet dat hij het ooit in z'n hoofd zou halen om mij ook een bankpas van zijn rekening te geven. hij is meer het type die straks geld overmaakt naar mijn rekening om de boodschappen te doen. Zou hij het bij zijn ouders afkijken? die hebben hun hele leven al beiden een aparte rekening..
     
  6. tulip

    tulip Niet meer actief

    ts, als eerste vind ik het vreselijk dat je je zo voelt. Ten tweede zou ik even heel eerlijk willen zijn. Volgens mij zit er iets goed fout bij jullie als je samen een gezin vormt met een kindje nog wel en dan zo apart leeft van elkaar qua geld. Of jij nu wel of niet een inkomen hebt, ik vind dat je alles samen deelt. Heel vreemd vind ik het dat hij er een eigen spaarrekening op na houdt en dan ook zo'n opmerking maakt.

    Ik zou nooooit zo kunnen leven. Het klinkt voor mij ook echt alsof jullie gescheiden zijn.
     
  7. Tania

    Tania Fanatiek lid

    13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ik denk dat je is een goed gesprek moet gaan hebben met je vriend. Dit is natuurlijk geen normale situatie. Dat jullie gescheiden rekeningen hebben is prima, maar dat jij niks kan kopen en hij zoveel geld overhoudt is niet de bedoeling.

    Waarom wil hij dit zo, omdat hij werkt? Heeft hij wel door wat jij allemaal doet voor hem (denk ik)? Of delen jullie het huishouden ook netjes door de helft?
     
  8. tulip

    tulip Niet meer actief

    in een relatie (met kinderen) zou er mi nooit sprake moeten zijn van "voorschieten".
     
  9. bijtjuh16

    bijtjuh16 Niet meer actief

    Ik weet niet wat het is. Maar als hij iets nodig heeft (bijv. nieuwe broeken of nieuwe pakken (hij is belastingadviseur) dan is het aan het eind.. als jij met mij mee de stad in gaat geef ik altijd veel geld uit. Hij zegt ook altijd belastingadviseurs zijn knieperts, die letten op de centen. Ja dat blijkt! en ik ben er de dupe van! Ik geloof dat ik op dit moment een gesprek niet eens zou kunnen aangaan omdat ik emotioneel zo in de put zit dat ik volgens mij alleen maar in tranen uitbarst, en er geen woord uit zou komen
     
  10. tulip

    tulip Niet meer actief

    whaha:D LOL
     
  11. Yukl

    Yukl Niet meer actief

    Ga echt het gesprek met hem aan! Dit vind ik niet normaal... Het moet voor hem vanzelfsprekend zijn dat hij jou en jullie zoontje onderhoudt, zonder zeuren. Wat een gedoe zeg.

    Jammer dat hij dit voorbeeld van zijn ouders heeft gekregen, zal niet echt helpen denk ik.
     
  12. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.604
    5.886
    113
    ja zolang je zoontje het maar wel allemaal van jou krijgt? wat betaalt hij allemaal voor jullie zoon dan?

    Nogmaals, ik vind het echt niet normaal! Die jongen moet eens wakker geschud worden! En zolang jij je weg blijft cijferen en er niets van zegt zal hij het echt niet anders aanpakken hoor..hij zou wel gek zijn zeg, lekker makkelijk zo toch? Denk dat je veel te lief voor hem bent.
     
  13. bijtjuh16

    bijtjuh16 Niet meer actief

    Natuurlijk niet. Ik draai op voor het huishouden, wat natuurlijk ook normaal is omdat ik thuis ben. Een complimentje van goh dankjewel dat je m'n blousen gestreken hebt, of goh wat is het huis weer netjes heb ik amper gehoord
     
  14. chrystel73

    chrystel73 VIP lid

    9 jan 2009
    6.188
    2.396
    113
    sluit me helemaal bij tulip.

    Krijg er koude rillingen van. Je vriend laat je rond lopen in kleding waar jij je helemaal niet lekker in voelt terwijl je net zijn kind hebt gebaard en je hebt geen idee wat er bij hem binnenkomt en wat er uit gaat.
    Heb je het wel eens over een gezamelijk rekening gehad.

    En je zorgt toch voor zijn kind de hele dag. Is dat hem niets waard of ziet hij je als heel goedkope oppas.
     
  15. Roes

    Roes Fanatiek lid

    9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    doe je goed hahahhahaha!!!!!!!!!!(arme man)
     
  16. Yukl

    Yukl Niet meer actief

    Doe het toch maar... Ik denk dat het goed is dat hij ziet hoe emotioneel je er onder bent. Daar hoef je je echt niet voor te schamen. Huilen zou moeten kunnen bij je partner.

    Dat belastingadviseurs erg op de centen zijn herken ik trouwens wel van mijn vader. Die heeft in het begin van zijn carriere alles opgepot, maar is daar wel rijk van geworden en nu neemt hij het er goed van. Maar hij deelde de bankrekening wel met zijn vrouw en liet het haar niet allemaal alleen opknappen.
     
  17. bijtjuh16

    bijtjuh16 Niet meer actief

    Nou een enkele keer de luiers en voeding, en af en toe eens een broekje of truitje.. that's it. Lopen we laatst bij prenatal zegt hij "goh, dit zijn leuke schoentjes!" ik zeg ja inderdaad, maar hij zal ze niet kopen. Of het volgende, we hebben voor 100 euro aan cadeaubonnen gekregen voor m'n zoontje, meneer wil die wel gebruiken voor een autostoeltje. Niet echt een leuk doel. Dat is iets wat je nodig hebt, niet iets wat leuk is voor Kian. Hij had bijvoorbeeld die schoentjes kunnen kopen, en hij heeft straks ook nog genoeg zomerkleertjes nodig.
     
  18. Tania

    Tania Fanatiek lid

    13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Heb je dat wel is tegen hem gezegd? Misschien zou het wel is goed zijn als je tegen hem vertelt hoe je je voelt en wat je graag anders zou willen.

    Jullie zijn een gezin en daarin hoor je voor mekaar te zorgen. Dan is het inderdaad vrij logisch dat jij het huishouden doet en voor jullie kindje zorgt als je thuis bent. Maar dan is het ook logisch als jullie financieel voor mekaar zorgen en dat als je man werkt hij zijn geld gewoon deelt met jullie als dat nodig is.

    Sterkte ermee!
     
  19. Yukl

    Yukl Niet meer actief

    Hahaha, hij overdrijft hoor ;) Hij mag van mij heus wel nieuwe kleren kopen. Alleen ben ik wel de gene die het online bestelt :D (nee grapje, hij heeft gewoon een bankpas dus kan doen en laten wat ie wil ;) zolang het maar niet te gek is natuurlijk want er moet wel geld overblijven voor de boodschappen ;))
     
  20. tulip

    tulip Niet meer actief

    ik bedoel het echt niet rot, het tegenovergestelde en ik wil je zeker niet nog verder laten zakken in je zelfvertrouwen, maar bij alles wat ik meer van je lees ga ik mij meer zorgen maken.
     

Deel Deze Pagina