Zarqa gezichts-en lichaamsverzorging.

Discussie in 'De lounge' gestart door loetje, 4 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loetje

    loetje VIP lid

    6 jun 2006
    7.366
    1.766
    113
    Wie heeft hier ervaring mee?

    Ik ben op zoek naar een goed verzorgingsproduct voor mijn gevoelige huid. Daarbij heb ik veel last van onzuiverheden (pukkels, groot en klein op mijn gezicht, borst en rug).

    Op onzuiverheden gerichte verzorgingsproducten drogen mijn huid vèèl te veel uit, dus ben op zoek naar iets anders.

    Zarqa komt goed uit de bus, maar ik ben nog op zoek naar wat meer ervaringsdeskundigen....
     
  2. Mamaleonie

    Mamaleonie Bekend lid

    6 sep 2009
    964
    0
    0
    Ik heb zelf psoriasis dus ben erg voorzichtig met mijn huid. Ik gebruik altijd Zarqa en dan de dagcreme dit werkt erg goed tegen mijn droge huid, het hydrateert echt!

    Verder producten gebruik ik niet omdat ik mijn huid niet teveel wil belasten.
     
  3. Selena149

    Selena149 Niet meer actief

    Ik heb de Zarqa pure nog wat (tube creme tegen onzuiverheden) en de Hydra Face dagcreme. De eerste (pure nog wat) heeft bij mij niets geholpen, maar gebruikte hem niet consequent genoeg denk ik, plus dat ik altijd last van puisten houd door mijn PCOS, en nog tig andere cremes/moisturizers/nachtcremes heb die ik liever gebruik.

    Iig, ik gebruik beide Zarqa producten al een tijd niet meer, dus ze hebben me blijkbaar niet overgehaald. ;)
     

Deel Deze Pagina