hey meiden, even een vraagje. gebruik nu de 4e ronde ovutesten, die van babyboom, hebben 3 rondes een knaltest gegeven, laatste was 25 dec. was daarna ook zwanger, en heb helaas een vroege miskraam gehad, vrijwel meteen na mijn NOD(8 jan). nu ben ik op dag 10 van deze ronde begonnen met ovulatietesten, babyboom, en deze gaven meteen al een duidelijke streep aan, meestal heb ik zo'n streep in aanloop naar mijn ei. nu zit ik inmiddels op dag 22 en heb nog steeds zo'n zelfde kleuren erbij, soms donker, maar niet echt positief......raar dus..... heb inmiddels ook 2 testen van sensitest gedaan, en die zijn bijna zo goed als positief, heb die foto ook even geplaatst( de babyboom testen heb ik ook al in mijn album staan). Nu is mijn vraag of iemand hier ook ervaring mee heeft, heb tussendoor geen witte test streep gehad, alleen zo'n lijntjes. kan dit te maken hebben met de vroege miskraam? of wat moet ik hier van denken?
Allereerst nog sterkte met het verlies. Zou het niet zo kunnen zijn dat je nog hcg in je lichaam hebt waardoor de ovutest kleurt? Ik had een paar weken geleden ook een positieve test (helaas kruidvat, dus geloofde het al niet). Nu ga ik morgen weer beginnen met testen, want ben erg benieuwd hoe mijn cyclus nu verloopt. Heb jij bloed moeten prikken om je hcg-gehalte te bepalen? Succes!
hoi hoi nou ik heb een paar dagen een neg test gehad, zo'n bijna niet zichtbaar lijntje, en nu sinds 2-3 dagen van beide merken een pos test, en rond cd 16 heb ik die ook zo gehad..... werd gisteravond flink misselijk, en heb al 2 dagen hoofdpijn.....
Hey Luuske. Het klinkt alsof je een paar keer hCG gemeten hebt met de ovutesten. Ik gebruik ook de babyboom-testen en ben erg overigens ook erg over te spreken. Na mijn vorige mk ben ik meteen weer begonnen met ovutesten (uit frustratie en ik wilde weten hoe mijn cyclus verliep). Ik snapte er alleen niets van, want ze waren knalpositief. Totdat iemand mij vertelde dat ovutesten ook hCG meten omdat dat zo op elkaar lijkt. Je schrijft alleen dat je wel weer een paar dagen een lichtere test hebt gehad en dat het nu weer donkerde wordt, toch? Wellicht is dit dan wel LH ipv hCG. Heb je van babyboom ook zs-testen? Misschien toch ook eens zo eentje doen? Sterkte en succes meiske.
hoi hoi nou ik heb een paar dagen een neg test gehad, zo'n bijna niet zichtbaar lijntje, en nu sinds 2-3 dagen van beide merken een pos test, en rond cd 16 heb ik die ook zo gehad..... werd gisteravond flink misselijk, en heb al 2 dagen hoofdpijn.....
Hey Luuske. Het klinkt alsof je een paar keer hCG gemeten hebt met de ovutesten. Ik gebruik ook de babyboom-testen en ben erg overigens ook erg over te spreken. Na mijn vorige mk ben ik meteen weer begonnen met ovutesten (uit frustratie en ik wilde weten hoe mijn cyclus verliep). Ik snapte er alleen niets van, want ze waren knalpositief. Totdat iemand mij vertelde dat ovutesten ook hCG meten omdat dat zo op elkaar lijkt. Je schrijft alleen dat je wel weer een paar dagen een lichtere test hebt gehad en dat het nu weer donkerde wordt, toch? Wellicht is dit dan wel LH ipv hCG. Heb je van babyboom ook zs-testen? Misschien toch ook eens zo eentje doen? Sterkte en succes meiske.
hoi DrewB idd dag 16 een bijna pos ovu test, daarna weer lichter, en nu weer zo goed als pos testen, als sinds 3 dagen.... weet niet wat ik van mijn cyclus kan verwachten, maar wil pas testen rond mijn NOD, als die ovu testen zo donker blijven.....
Hmmm, als je nu al weer drie dagen achter elkaar een positieve test hebt, klinkt dat toch als vals-positief. Hoe lang is het eigenlijk geleden van je vroege miskraam?
hey Drew, 8 januari was die vroege miskraam, zal dadelijk even nieuwe foto's in mijn album zetten met die recente testen.....