Ik weet het even niet meer!. Vrijdag gingen we gelukkig de deur uit voor de 20 weken echo. Gelukkig als we waren zaten we in de auto te fantaseren of het een meisje of jongetje zou zijn. Ik lag nog geen min. op de tafel toen we het schokkend bericht kregen " Er zat niet goed" Rondom de baby was een vocht zakje te zien. Ik zag mijn wereld in elkaar storten. Allerlei gedachten gaan door je hoofd. We werden doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar werd het bevestigd na een uitvoerige echo. Het baby-tje heeft waarschijnlijk een zeldzame afwijking waardoor de spieren niet in contact staan met de zenuwen. Daardoor kon het waarschijnlijk ook niet slikken. Voor de rest was het baby= -tje goed gegroeid, hartje klopte goed alleen zat er een weef foutje in (zoals de verloskundige vertelde).. We zaten erbij en hoorde alles aan. Een golf van verdriet en ongeloof komt over je heen. Hoe kon dit gebeuren. Met 17 weken hadden we een echo laten maken, toen was alles goed. Er is niks te zien op die echo's. Wat kan het toch allemaal oneerlijk verlopen. De dokter vertelde ons dat het beter is om het weg te laten halen omdat het geen overlevings kansen heeft. Helemaal hard is het omdat je wel een " normale" bevalling moet doormaken. Alleen ga je met veel pijn en verdriet naar huis in plaats van een baby-tje. IK weet het even niet meer.
Oh nee, wat erg voor jullie! Ik snap helemaal dat het allemaal een beetje veel wordt. Je verwacht een gezond babytje te zien en dan is de klap groot als het mis blijkt te zijn. Als het kindje geen overlevingskans heeft, is een 'abortus' beter. En helaas moet dat op de normale manier ja. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke periode! (((HUGS)))
Jeetje dit is echt heel erg. Hier ga je al helemaal niet meer van uit,je bent tenslotte de 12 weken voorbij. Dit is een enorme klap. Krijg er helemaal rillingen van. Heel veel sterkte de komende tijd is het enige wat ik even kan zeggen. Knuffel kareltje
Hiemtie, Ach wat moeilijk en verdrietig zeg. Ik kan me voorstellen dat de grond onder je/jullie weg is gezakt. Woorden schieten echt te kort!!! Ik vind het heel erg voor jullie...verder heb ik niet de juiste woorden. Heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel Sterkte in deze moeilijk tijd. Knuf Mirre
Vreselijk dat je dit moet meemaken. Weet even niet wat ik moet zeggen, behalve heel veel sterkte. Liefs Hope
dat moet een vreselijke klap zijn voor jullie, op 20 weken denk je er bijna niet meer aan dat er nog iets mis kan zijn. Heel veel sterkte toegewenst met die enorme verdriet!
Jeetje zeg wat een vreselijk nieuws. Ik weet even niets te zeggen sorry, maar wil jullie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd
Wat verschrikkelijk, je gaat er inderdaad vanuit dat alles goed is en dat je de kleine weer kan zien op de echo en dan verwacht je niet zo'n bericht. Ik wens jullie heel veel strekte in deze zeer zware tijd en hopelijk kun je nog goed afscheid nemen van jullie kindje! STERKTE< STERKTE< STERKTE!
Lieve Hiemtie, Wat verschrikkelijk voor jullie ! En inderdaad wat moet dit ook onwerkelijk zijn ! Je hebt hiervoor positieve echo's gehad en met 20 weken zwangerschap ben je al zo ver... dat je dit niet meer verwacht. Weet niet goed wat ik verder moet zeggen, vind t echt heel naar voor jullie! Heel veel sterkte met alles de komende periode. Hoop dat jullie veel steun bij elkaar kunnen vinden. Zal aan jullie denken. Liefs Carmen
Wat een vreselijk bericht, ik weet ook even niet wat ik moet zeggen.Ik begrijp niet dat er op eerdere echo's niks te zien was, hoe is dat toch mogelijk. Ik wens jullie heel erg veel sterkte. Liefs, mussie
Hiemtie, wat erg voor jullie, hier heb ik ook geen woorden voor........... te triest voor woorden heel veel sterkte liefs
Wat vreselijk zeg, ik ben zelf ook 20 weken, ik moet er niet aan denken, je staat er niet meer bij stil dat het nog fout kan gaan, nou je ziet het, wel dus!!! Heel veel succes met alles wat jullie nu doormaken!!!
Heel veel sterkte, wat een verschrikkelijk nieuws voor jullie!! Ik wens jou en je man heel veel sterkte toe deze komende tijd waarin je dit nieuws moet verwerken!! Groetjes Carry