hier slaat de twijfel weer eens toe ik heb mijn cavias buiten in het buiten hok in de winter staan ze lekker warm binnen nu ben ik de plek schoon gaan maken waar de kooi altijd staat met dettol ik heb het niet eerst verdund gewoon eerst wat op de grond en daarna water erover heen en dwijlen maar laatst had ik gevraagd bij de apotheker of ik dat wel kan gebruiken tijdens de zwangerschap zei raadde het me af nu vraag ik me af als ik die lucht inadem of het geen kwaad kan voor mn kindje kreeg wel een hoestbui, maar of dat nou daardoor kwam ik heb wel gegoogeld en daar staat dus dat het wel door zwangere vrouwen gebruikt kan worden maar dat ging meer voor op wondjes , mij gaat het over inademen omdat ik het zeg maar niet eerst in de emmer heb verdund maar op de grond heb gedaan en daarna water erover heen liefs kim
Grappig dat ik dit nu lees. Ik heb van de week ook schoongemaakt met Dettol en heb me hetzelfde afgevraagd..... Maar ja.... ik was al bezig, dus heb het wel afgemaakt. Ik ben dus heel benieuwd naar het antwoord.