Ik weet wat je voelt meis, wij hebben het zelfde mee gemaakt. Sterkte met het verlies van je lieve vriendje... Liefs Nies
Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar heel erg verdrietig en naar van word. Idd wij beschouwen onze huisdieren ook als gezinsleden, moet er ook niet aan denken dat een kat van ons onder de auto zou komen, maar het zijn buiten poezen dus de kans zit er helaas dan bij ons wel in. Maar moet er niet aan denken als het daadwerkelijk ook zou gebeuren. Opmerkingen van het zijn maar dieren, dat gaat er bij mij ook echt niet in. Heel veel sterkte, snap heel goed dat je je er rot onder voelt. Liefs Jolanda
Heel veel sterkte met het verlies... Als mensen zeggen het was maar een dier, die weten vaak/bijna altijd niet wat het is om een dier te moeten verliezen... Ik heb zelf in 3 jaar tijd 8 tamme ratjes verloren, niet door aanrijding maar andere oorzaken zie het speciale rattenforum... Ik kreeg ook van vrienden en collega s te horen tis maar een ratje...zelf hebben ze geen huisdieren en weten dan ook niet hoe het is om er een te moeten verliezen... Nogmaals heel veel sterkte
Jeetje meid, wat afschuwelijk! Ik moet er niet aan denken dat ze mijn dieren doodrijden!! Ik leef met je mee hoor!
Heel veel sterkte met dit verlies! Een dier is een maatje, een deel van het gezin. Als je een dier verliest is dat vreselijk, maar de herinnering blijft....
Nogmaals iedereen veel dank voor alle lieve woorden. Ik merk dat dit me echt goed doet, ondanks dat ik de kat er niet mee terug krijg. Jullie zijn top! Liefs kwebbel