Verdrietig

Discussie in 'Miskraam' gestart door Neisha, 16 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neisha

Neisha Lid

8 jul 2008
    84
    0
    0
    Ik heb op 2 januari een miskraam gehad. Het verliep "probleemloos" , ik was er natuurlijk kapot van, maar het gaat wel weer... Ik ben nog steeds verdrietig als ik eraan denk, vooral, omdat ik van mijn man geen enkele steun heb gekregen, helemaal niets...

Hij vond het wat vroeg voor een tweede kind...

Ik snap het niet, ben er kapot van, heb aan hele erge radicale dingen gedacht, maar heb besloten het te laten rusten en verder te gaan met de relatie.

Heb een vroege miskraam gehad, 5, 5 weken, maar toch...

Het is gewoon shit om er alleen voor staan met je verdriet...

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Wat balen zeg dat je geen steun hebt van je man, dat is zo belangrijk!

En dat een tweede kind nog even niet uitkwam, maakt het toch niet minder erg?????

Dikke knuf hoor meid en hopelijk kun je hier wel wat steun vinden al is het niet hetzelfde als van je man.

3. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Knuffel voor jou!

Je man zou er voor je moeten zijn, maarja soms zijn mannen helaas onvoorspelbaar. Toch blijven proberen om er met hem over te praten (daarbij niet kwaad worden als hij anders reageert als dat je wilt) want je mag er niet alleen voor staan, je hebt hem nodig om 'm even vast te kunnen pakken e.d.

Maar goed, als hij nog liever wil wachten met een tweede kan je hem daarin beter wel volgen, want je moet het samen doen en samen willen.
    Mijn vriend wil ook maar één kindje, ik zou er zeker 2 willen. Maar als hij dat echt niet wil, kan ik hem daar niet toe verplichten.

4. kidz24

kidz24 Niet meer actief

hey meid

wat een verhaal
    je mag verdrietig zijn hoor . je hebt wel een kleine in je buik gehad.
    met oud en nieuw heb ik een mk gehad was ook 5 1/2
    week zwanger.
    mn verdriet was ontzettend groot en nu nog.
    gelukkig krijg ik veel steun hier op het fourum en in de omgeving
    ik durfde eerst niet verdrietig te zijn ,iedere keer als ik er aan dacht moet ik huilen.
    kon er gewoon niet mee omgaan :( maar dankzij meiden op het forum ben ik er weer

misschien heb je iemand uit je omgeving waar je mee kan praten.
    zodat als je misschien wat rustiger bent en met je man o
    ver kan praten.
    hij kan je toch moeilijk zo laten.

ik wens je veel sterkte meid

5. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Natuurlijk mag je verdrietig zijn om dit, ik heb vorige week ook een miskraam gehad na 5 1/2 week. Rn heb er ook echt om zitten huilen, daar hoef je je helemaal niet voor te schamen!!

Misschien kan je man er niet mee omgaan en dat hij daarom zo reageerd, ik hoop wel dat hij snel een beetje bijdraai want dit is heel zwaar voor je (dat geef jezelf ook al aan).

Ik heb veel steun gehad aan het forum en omgeving, heb het er af en toe nog wel moeilijk mee. Denk dat het ook moet slijten.

Nou meid sterkte

Liefs

6. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Sluit me aan bij Naad24!

Heel veel sterkte en huilen mag, lucht alleen maar op!

7. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Sterkte! Verdrietig zijn mag absoluut en ik vind het erg om te lezen dat je zo weinig steun krijgt, terwijl ik uit ervaring weet hoe moeilijk en verdrietig een miskraam is. Ik hoop dan ook dat je hier wel je verhaal kwijt kunt en misschien nog bij iemand anders in je omgeving? Dikke knuffel voor jou!

8. Neisha

Neisha Lid

8 jul 2008
    84
    0
    0
    Dankjewel voor de reacties, ik was al een tijdje niet op het forum.
    Heb het er nog steeds moeilijk mee, maar mijn man heeft zijn gedrag ten opzichte van mij niet veranderd...

Tja, het zal moeten slijten, maar ik ben teleurgesteld in hem en dat zal heel lang duren voordat het voorbij gaat, als het überhaupt voorbij zal gaan...

9. Loe

Loe Niet meer actief

ik kan me jouw gevoel helemaal voorstellen. Vind t ook wel wat vreemd van je man...

10. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

29 nov 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    veel sterkte:(

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    heel veel sterkte! en hier kan je altijd terecht!

12. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Sterkte stoere Neisha,

Heb vanochtend zelf ook een mk gehad met 5.5 wk.
    Begrijp je volledig.

Weet hoe het is wanneer je er alleen voor staat. 2 jaar terug heb ik een mk gehad door de pil hen (was slordig geweest) en emt voor het zingen de kerk uit.
    Mijn man wilde was toen nog niet klaarvoor kinderen en geloofde niet dat ik een mk had. HEt wilde er niet in bij hem.
    Ik had een ontstekinkje en daarmee uit. heb 2 weken bloed verloren en krampen, werd van huisartsenpost naar gyn doorverwezen voor echo.
    Helaas snapte hij het pas na 2 jaar wat ik heb doorgemaakt.

In die periode stond ik er ook helemaal alleen voor, hij is niet meegegaan naar gyn/ dokter en heb het alleen verwerkt. Het is jammer, heb er nu vrede mee, maar iets in je neemt het je man zoiets toch voor de rest van je leven kwalijk.

Helaas is dit de kortzichtigheid en de domheid van de man.
    Wij vrouwen zijn toch echt veel verder ontwikkelde en krachtigere wezens.

xxx

Deel Deze Pagina