hallo meiden, afgelopen maandag kwam ik erachter dat ik een fikse blaasontsteking had tevens mocht ik vanwege buikpijn en licht bloedverlies bij de vk komen voor een echo deze verliep heel raar vk zei dat ze idd iets in me baarmoeder zag maar ook nog iets anders wat er niet hoorde en dus kwam de gyn erbij hij was wat aan het mompelen en kennelijk zagen ze een cyste of een vleesboom maar niks om me druk om te maken moest wel even bloed prikken voor me hcg en zo stond ik weer buiten om half 5 kreeg ik telefoon van de vk hcg waarde kwam overeen met het aantal weken dat ik was dus geen bbz wat de gyn dus kennenlijk dacht dat schijnt ie gezegt te hebben tegen de vk (het gemompel dus) vandaag moest ik weer bloed laten prikken had geen buikpijn meer en voelde me goed dus vol goede moed bloed prikken bij thuiskomst moest ik plassen dus naar de wc en ja hoor helder rood bloed wat de plasbeurt daarna alweer weg was. maar om half 3 kreeg ik weer telefoon van de vk met de woorden het spijt me het is mis je hcg is van 840 gedaald naar 420 het word een miskraam ik kon het niet geloven hoe kon dit nou?? ik snap er nog steeds niks van en het dringt ook nog niet echt tot me door heb geen bloedverlies meer en niks geen krampen woensdag moet ik voor een echo bij de gyn om te kijken of alles schoon is..... maar ik heb nog een vraag ik zou vandaag 5 weken en 5 dagen zwanger zijn wanneer kan ik het hevige bloeden en krampen gaan verwachten?? tot het moment dat dat gebeurt kan ik het nog niet echt een plekje geven. groetjes een verdrietige en verwarde joyce
Hey Joyce, wat naar voor je! Het is vervelend om op een miskraam te moeten wachten, ik ken het en weet dus precies wat je voelt. Bij mij was het alleen zo dat ik helemaal niet heftig gebloed heb ( minder als mn normale menstruatie), geen stolsels verloren en de krampen stelden ook niks voor in vergelijking met een normale menstruatie. Dus ik dacht ook dat ik het vruchtje niet kwijt was, maar dit was dus uiteindelijk wel zo. Je hoeft hier dus totaal niks van te merken! Ik wens je veel sterkte de komende tijd!
Bah wat vervelend meid. Ik heb bij de eerste miskraam met 5,5 weken wel wat krampen gehad en had 1 dag veel bloedverlies en de overige dagen net als een normale menstruatie. Het heeft bij mij ongeveer 6 dagen na het eerste bloedverlies geduurd voordat de MK op gang kwam. Ik wens je heel veel sterkte met dit verlies !
hoi, dank je wel voor je berichtje het is net of ik het niet kan/wil accepteren dat het mis is ik ben ook echt verward staar voor me uit en dan steeds weer de woorden van de vk die door me hoofd gaan....... ik wens jou heel veel geluk met je zwangerschap dat je over een aantal maanden een mooi gezondje kindje op de wereld mag zetten. groetjes joyce
weet iemand hoelang het kan duren voordat ik zal gaan vloeien?? ik heb nu helemaal geen last meer van bloedverlies of krampen oid voel me gewoon net als vorige week af en toe licht missenlijk enz dit is echt zo verwarrend het af moeten wachten tot het gaat beginnen pffff had nog een test liggen en weet dat je daar niks van kan afleiden maar die gaf nu 2-3 aan een eerst 1-2 maja me hcg is gedaald dus het is zo wie zo mis. hoelang duurde het bij jullie voordat de mk echt op gang kwam? bedankt joyce
Het niet willen of kunnen accepteren dat het mis is herken ik heel erg. Ik bleef hoop houden. Zelf de ochtend voor de curretage nog. Heel veel sterkte met alles. Ik kan je helaas geen antwoorden geven op je vragen, sorry!
Ik heb 2 weken geleden een miskraam gehad( 5,weken en 3 dagen)....... op woensdag had ik een druppel bloedverlies, op donderdag alleen wat rozige afscheiding. Op vrijdag begon ik wat krampen te krijgen en begon het vloeien, op zaterdag heftige krampen gehad en bloedverlies en vanaf maandag werd het minder. Heb nog tot vrijdag gevloeid. Heb er een aardige tik van gehad, we zijn al meer dan een jaar bezig dus we waren zo blij!! We zijn nu weer aan het klussen, we weten dat het kan want daar hadden we op een gegeven moment wel een hard hoofd in. Nou ik hoop dat het snel op gang komt zodat je het een plekje kan geven. Liefs
bedankt voor je reaktie, volgens mij gaat het hier nou ook wel beginnen begin wat krampjes te krijgen en net met toiletbezoek ook wat bloedverlies ik hoop het dan kan ik het een plekje gaan geven hoe moeilijk het ook is........ jij ook nog heel veel sterkte met hopenlijk in de toekomst een goeie voldragen zwangerschap en een wolk van een baby groetjes joyce