hallo heb een vraagje, misschien heel raar dat ik het vraag mja. aan mijn urine zit helemaal geen kleur? en moet heel vaak naar de wc kan dit een zwangerschapsverschijnsel zijn? of kan dit iets te maken hebben met de vaginale schimmelinfectie? ik heb nog veel+ meer verschijnselen van en zwangerschap maar kan pas over 3 dagen testen.
Heb je misschien veel water gedronken van te voren? Ik drink zelf ongeveer 3 liter per dag en mijn urine heeft ook bijna geen kleur. Tijdens mijn zwangerschaps was mijn uriner juist donkerder. Ik hoop natuurlijk wel dat je zwanger bent.
Ben je misschien meer water gaan drinken? dat kan ook he! of het een zw.sch.versch. is weet ik niet...
nee drink eigenlijk bijna helemaal geen water, vind het raar. heb ook steeds pijn helemaal onderin me buik de ene keer links en dan weer rechts zon elastisch gevoel en dat ze het dan strak trekken snappen jullie? echt vervelend. hoop zo dat het raak is anders word het weer op naar ronde 12
dan zou ik nog even een paar dagen afwachten als ik jou was... dat dat moeilijk is weet ik....been there!..hahaha.. heb je geen koorts ofzo? (dit om infectie uit te sluiten)
nee heb helemaal geen koorts ofzo bij de apotheek zeiden ze ook dsat er verder weinig bijwerkingen zijn van zon infectie, behalve dan dat het zo vreselijk irri is
vervelend! als de test nou niks aangeeft zou ik gewoon even naar de huisarts gaan als ik jou was, beter een keer teveel gaan dan te weinig toch?
Ook bij mij is mijn urine juist donkerder sinds ik zwanger ben... Maar ja, ik zou zeggen.....je weet maar nooit! Over drie daagjes gewoon testen! Ik duim voor je!
mijn buik is ook hard aan de onderkant en als ik er op druk pijnlijk bij mijn litteken van mijn vorige keizersnede, wat akn dit zijn een verschijnsel?