Samenlevingstest en eisprong

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mykelti, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hoi allemaal,

We zijn voorzichtig begonnen in de MMM en hebben nu 2x een samenlevingstest gehad.

Op vrijdag was mijn follikel 19 mm en de samenlevingstest van zaterdag was negatief (alleen stilliggers en schudderaars te zien) en follikel 21 mm. Dit is ook de enige dag dat ik vruchtbaar slijm heb gespot bij afvegen. Zaterdag ook een knalpositieve ovutest. Doorgaans spingt mijn ei dan dezelfde dag of de dag erop.
    Volgens FF is deze idd op zondag gesprongen. Ook mijn uitvloeiing was toen cremerig. Zondagavond opnieuw geklust voor SLT en maandag was deze positief (3 zwemmers gevonden).

Zegt deze uitslag nog iets wanneer het na je eisprong zo is?

De zwemmers van mijn man zijn kielekiele (48% bewegelijk) en na opwerking bleven er 19 miljoen over. Geen idee hoeveel het oorspronkelijk was. Wel minder dan gebruikelijk volgens mij. Dus kan me ook niet voorstellen dat ze allemaal "doorgezwommen" zijn bij de eerste test. Het enige verschil is dat ik bij de eerste test na 15min even overeind ben geweest om te plassen. Er liep nagenoeg niets uit, in tegenstelling tot zondag, terwijl ik toen toch echt horizontaal ben blijven liggen.

De reden dat ik hier zo naar zoek is dat ze ons rustig weer een halfjaar willen laten aanmodderen, omdat we "zoveel kans hebben". Uhhhh, zie mij zwanger zijn... Dus misschien heeft iemand hier ervaring mee???

Iedereen in ieder geval heel veel succes met zwanger worden/blijven. Hopelijk hebben we allemaal ooit een wolk van een baby in onze armen! :)

2. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    hey mykelti,
    Zie ik je hier... Was even kijken of ik info kon vinden over slt, maar jij heb dus 2 dagen achterelkaar gehad en de 2e was positief? Ik denk toch dat we vanavond aan de klus gaan, en donderdag nog es..(tenminste als Jippieman er ook zo over denkt...)

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Nee, op zaterdag en maandagochtend de SLT gehad. Krijgen jullie deze ook? 2e Was inderdaad positief, maar volgens mij was mijn ei toen al geweest.

Hoe is het verder met je? Long time no speak! :)

4. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Oh ja ik lees het nu.
    Ik zat nog even in twijfel, maar Jippieman nam het innitiatief en dus gister en vanavond gezellig in huis.
    Alles wel OK, maar baal een beetje van al dat gedoe erom heen, wel klussen, mag niet klussen, maar ja voor het goede doel dan maar.
    Ik lees regelmatig in het hok mee en leef dus ook nog steeds met je mee hoor, alleen het reageren ben ik wat terughoudend in, het is me gewoon te 'druk' in het hoofd hok, ik wip gewoon zo nu en dan langs en lees ik een paar blz. In het 30+ en nog niet zwangere hok ben ik toch meestal wel helemaal bij.
    Fijn dat je test goed is. alleen het blijf zo dubbel hè, fijn maar waarom dar geen resultaat????? Om gek van te worden!
    We zetten door!!!
    Het onderwerp wordt niet echt bekeken hier, naja gelukkig zijn er nog wat hokjes om lekker te kletsen!! ik zie je daar weer!!!;)

Deel Deze Pagina