Verdrietig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Flippo123, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Vruchtje: Thnx voor je berichtje, maar je kan me geen zekerheid geven dat ik iedere dag dichter bij ben bij mijn droom, het kan ook een dag dichter bij het eindstation zijn.
    Ik ben in die 2 jaar nog geen enkele keer zwanger geweest, alleen maar teleurstellingen gehad.
    IUI2 is nu mislukt, hoop nu op IUI3, naja we zullen wel zien waar t schip strand. Ik blijf zoiezo hoop houden, alleen hou ik er niet van dat mensen zeggen dat mijn droom iedere dag een beetje dichterbij is omdat dat een belofte is die niemand kan beloven.

2. Laus85

Laus85 Actief lid

7 nov 2008
    234
    0
    0
    Tandarts assistente
    Zuid-Holland
    Dat misschien niet maar het is wel goed bedoeld om ons allemaal op de been te houden. En mij doet dat wel goed, bedankt vruchtje!

3. Flippo123

@Laus: Ik snap ook zeker wel dat het goed bedoeld is :) ik zeg het zelf namelijk ook tegen vriendinnen die in de MMM zitten.
    Het geeft je ook hoop, ook suc6 verhalen van anderen geven je hoop :)
    En dat is ook wat je moet blijven houde, hoop op een mooi klein wondertje van jezelf :)
    Ik geloof zelf ook wel dat t ooit goed komt...
    Ik zeg zelf altijd:

"De gene die op geven zullen nooit weten hoe dicht ze bij hun doel waren"

Ik duim voor ons allemaal :)

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Het is soms moeilijk de juiste woorden te vinden. Het is die eeuwige onzekerheid die zo moeilijk te handelen is. Ik zit nog niet in de MMM, maar kom wel aardig in de buurt...
    Mij deed het overigens goed om de uitzending van Babyboom te kijken. Geldt dat ook voor jullie? Uit die verhalen blijkt maar weer dat het helemaal niet vanzelfsprekend is om zo maar snel zwanger te zijn... Dat er meer mensen zijn in dezelfde situatie is misschien niet leuk, maar het doet mij wel goed dat we niet de enigen zijn. En ook de wetenschap dat sommige mensen er lang over doen, maar uiteindelijk toch een kindje krijgen, doet mij hoop houden!
    Ik wens jullie (en Flippo nu even in het bijzonder) allemaal heel veel sterkte en ik hoop dat jullie en ik ooit allemaal het wonder mogen ervaren!!

Groetjes, Pien

5. Flippo123

@Pien: Inderdaad, babyboom zelf kijk ik niet meer na, collegaatje van me heeft een paar seizoenen terug er aan mee gedaan en is overleden een paar maanden daarna dus heb er een beetje een nare herinnering aan.
    Wel doet het me goed op de een of andere manier om hier te lezen dat je niet alleen staat in je verdriet.
    Ik vind het ook erg lief dat jullie reageren... we leven allemaal met elkaar mee.
    Ik merk zelf wel dat ik to vlak nadat een IUI mislukt is ik even in een diep dal zal en ook minder kan hebben, sorry daarvoor.

Ik duim voor jullie allemaal!

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Goh da's heftig! Kan me voorstellen dat je daar dan een nare herinnering aan over houd.
    En ik kan me voorstellen dat je na een mislukte IUI poging misschien nog wel meer teleurgesteld bent dan na een mislukte 'natuurlijke' poging. Je hoop is nu gevestigd op de hulp die je krijgt. Maar blijf vertrouwen in die hulp meid! En op je eigen lichaam natuurlijk. Ik hoop dat je snel weer uit dit dal bent! En we zijn er voor elkaar op dit forum om elkaar moed in te spreken, je bent niet alleen!

7. Flippo123

@Pien: Iedere mislukte ronde is een klap, of hij natuurlijk is of niet... maar wat het verschil is dat ik tegen een nieuwe ronde op kan zien ivm dat ik me dan weer dagelijks moet gaan injecteren met hormonen en ik heb een beetje prikangst :p
    Maar of het nu natuurlijk is of niet... niemand wil dat rood op dat toiletpapiertje zien...

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Flippo; waarom kom je niet meekletsen op het forumonderdeel vruchtbaarheidsbehandelingen? Misschien dat je daar net wat meer steun kunt vinden. Ik trek het persoonlijk niet om op het zwanger worden forum mee te kletsen, vind ik te confronterend en wordt er verdrietig van.. dikke knuffel voor jou meid..
    Niks minder dan de mmm.

9. Flippo123

@Muppet80: ik heb daar mijn eigen topicje waar ik gezellig tegen mezelf aan zit te kletsen :p
    De rest van de onderwerpen lopen al erg lang, ik kletste altijd met het clomid 2010 topic mee, maar omdat ik ook daar alleen nog maar tegen mezelf aan kletste is dat topic gesloten.
    De rest, tja, iedereen kent elkaar daar, onderwerpen lopen al lang en heb het gevoel daar niet tussen te komen.

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Flippo@ Meis ik ken heel goed je verdriet hoop houden is soms moeilijk maar meis zolang je nog een kans hebt grijp het met beide handen, en ga er voor.
    Hoe moeilijk ook.
    Mis gaan wandelen , fietsen samen pick nicken doen wij ook en ik kan je zeggen het voelt heerlijk.
    Dikke knuf

IVF/ICSI Deel III hier zou je mee kunnen kletsen ik zit hier ook net bij en ze steunen je heel goed.
    Er zijn niet veel meiden hier er tussen komen gaat wel lukken.

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Flippo: ik snap heel goed hoe je he bedoelt....helaas kan ik geen zekerheid geven. Die onzekerheid is ook zo erg, dat weet ik van mezelf nog wel.

Maar je moet wel hoop blijven houden en erin blijven geloven om het leven dragelijk en leuk te maken/houden. Ik denk wel dat de teleurstelling van het niet zwanger zijn na een IUI, IVF/ICSI groter is dan als je (zoals wij nu) op de natuurlijke manier met clomid bezig bent. Zo ervaar ik het althans. Met zo'n vruchtbaarheidsbehandeling heb je toch iets meer hoop/kans.

Ik duim voor je meis. Digitale knuff

Laus85: graag gedaan ik hoop voor jou ook snel op positief nieuws. Ik schreef mijn verhaal op om jullie wat hoop te geven. Na miskramen en mislukte pogingen kan het heus echt waar nog wel om zwanger te raken. Zolang de artsen erin geloven zou ik zelf nooit stoppen.

gr vruchtje

12. Flippo123

@Marnat: Lief dat je me voor dat topic uit nodigd :) Alleen zit ik nog een een fase voor de IVF/ICSI dus weet niet of ik daar helemaal op mijn plekje ben :) Ik volg jou trouwens wel al een tijd.... ik hoop en duim dat deze ICSI een mooi knal positief BLIJVEND resultaat mag hebben meis...

@Vruchtje: Ik denk inderdaad dat de teleurstelling iets anders is dan bij een "normale" poging zeg maar... Vooral omdat je er echt naar toe leeft, om de dag een echo hebt, je iedere avond moet injecteren met hormonen en dan de IUI.. dan is het echt aftellen, je hebt de perfecte omstandigheden gecreeerd en dan maar hopen dat het lukt.. Maar goed, laten we voorop stellen dat iedere keer dat je ongi wordt, of het nu in een natuurlijke cyclus met of zonder behandeling is een grote teleurstelling is...
    Voor jou ook een digi knuff terug meis!

Deel Deze Pagina