hallo dames! Even een vraagje. Ik gebruik sinds 2 jaar Seretide. Ben helaas longpatient geworden na een helse periode van 2 jaar geleden. Nu lees ik verschillende verhalen op internet over het gebruik van seretide als je zwanger wilt worden en bent. Zie stukken over dat mensen ermee moesten stoppen en ook weer stukken dat het beter is dan geen medicijnen. Beetje verwarrend dus. Ik kan (vooral zomers) gewoon niet zonder. En voordat ik naar mijn huisarts stap wilde ik weten of een van jullie hier misschien ervaring ermee heeft?
Geen ervaring, maar wil je idd aanraden naar de huisarts te stappen. Of naar een kinderwensspreekuur bij de verloskundige. suc6 met zwanger worden!
Hoi Riga! Hier had ik het zelfde dilemma. Van mij huisarts mocht ik 't absoluut niet gebruiken. Geen medicijnen tijdens je zwangerschap/zwanger willen worden was zijn advies. Zelfs ventolin mag niet. Gelukkig ben ik niet afhankelijk van Seretide en kon ik zonder. Nu is het wel zo dat zuurstofgebrek tijdens je zwangerschap nog slechter kan zijn voor de baby, dus dan moet je samen met je huisarts overwegen wat wijsheid is... Succes! En ik hoop op een fijne oplossing voor je. Groetjes Patatje