gisterenavond kreeg ik bruin bloedverlies en had erge krampen , de hele nacht heb ik niet kunnen slapen van de pijn , vanmorgen had ik erg veel bloedverlies maar geen stolsels toen ik vanmiddag bij de dokter kwam zeg ze wel heel veel stolsels en constateerde dat ik een miskraam had was 5 wkn en 3 dgn zwanger vind het zo gemeen zie de postieve test liggen en mn borsten doen nog erg veel pijn maar ik ben dus niet meer zwanger , we hadden ons zo op dit kindje verheugd voel me in de steek gelaten door mn lichaam
Oh lieve meid, Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Huil maar lekker uit en laat je goed verzorgen. dikke cyber knuffel Annie25
Ach wat afschuwelijk, hopelijk heb je veel steun uit je omgeving en geef toe aan je verdriet , heel veel sterkte
heel veel sterkte!het is altijd oneerlijk als het je gebeurt!Hoop dat je het t.z.t een plekje kunt geven. liefs en een knuffel
Lievebeesje, ik wil je heel veel sterkte wensen en dat gevoel dat je lichaam je in de steek gelaten heeft had ik ook, maar stilletjes krijg je terug vertrouwen in je lichaam, ik zie 'de natuur' nu meer als oorzaak, niet mijn lichaam. sterkte! flyke
Heel veel sterkte in deze nare periode, meid! Ook ik weet precies waar je doorheen gaat (1 missed abortion en 2 spontane miskramen). Je beseft amper dat je zwanger bent of het is alweer voorbij. Het hcg-hormoon ebt langzaam weg, dus het is logisch als je nog enige dagen of weken zwangerschapskwaaltjes hebt. Neem de tijd om dit rustig te verwerken, want een miskraam - hoe pril ook - zet je zomaar niet even opzij om weer door te gaan met je leven. Praat lekker tegen ons aan als je daar behoefte aan hebt of als je vragen hebt. Dikke knuf, Wendy