Hoi Sandra, Ken het gevoel hoor, vandaag ook ongesteld geworden en gisteren gehoord dat vriendin na 1 keer zwanger is. Best even lastig en dan weer balen van jezelf dat je dat gevoel hebt...pfffff. En het gevoel dat de hele wereld zwanger wordt behalve jij zelf ken ik ook wel. en tja als je net ongesteld bent zie je alles nog 10 keer zo depri (ik tenminste wel) dus werkt ook niet echt mee. Even je verdrietig voelen en dat toelaten is wel goed denk ik en dan vol goede moed weer verder....maar goed, wel weer even zin maken moet ik zeggen. Hoop dat je snel zwanger mag worden! Liefs, Marit
Meiden jullie zijn allemaal lief! Bedankt voor jullie reacties en het is hier alweer gezakt hoor (gelukkig). Was fijn om ff van me af te kunnen schrijven...
Nou gisteren en vandaag weer van mensen te horen gekregen dat ze een kindje verwachten, erg leuk voor ze hoor, ben ook erg blij voor hun, maar diep van binnen knaagt het toch ook wel hoor... En dan zijn er van die 'leuke' mannen op m'n werk die dan opeens in de pauze aan een volle tafel roepen: en Sandra, wanneer word jij zwanger? Of opmerkingen als: ben jij de volgende? Zulke opmerkingen heb ik vandaag verschillende gehoord, kan je wel vertellen dat ik de hele middag heb gehuild Nu is het weer gezakt, maar wilde het toch ff kwijt... Sorry voor m'n gezeur hoor, zo ben ik eigenlijk nooit, ben normaal gesproken heel erg positief en vrolijk, maar dit is niet echt mijn week geloof ik...
SandraB Ken het gevoel maar al te goed hoor! Ik ben ook altijd positief ingesteld en lach veel weg. Laat me ook nooit kennen. Gelukkig kan ik hier op het forum wel eens mijn frustraties kwijt en wat meer van mezelf openstellen over hoe ik me voel omdat hier veel meiden zijn die hetzelfde voelen. Dan hoeft de buitenwereld het niet te weten hihihihi