wie heeft hier ervaring mee?? die van 5 in een pakje voor rond de 11 euro...je hebt ze ook van clearblue maar die zijn iets in de 30 euro, verschil is zo groot dat ik twijvel of die kruidvat ovulatietesten wel goed zijn11
hallo mimi, ik heb ze 1 keer gebruikt en mij bevallen ze prima. wij ben nu ook toe onze derde ronde en heb ze ook nu weer in huis gehaald. heb niet zoveel geduld hihi.
Ik heb ook die vand e kruidvat gebruikt en ze bevielen mij prima. Het is allemaal zo duur!! Dus ik zou gewoon die van de kruidvat proberen, want ik had er ongeveer 7 nodig..Je moet namelijk door blijven testen tot hij positief is. Elke dag rond dezelfde tijd. Reken maar uit als je die van clearblue koopt, hartstikke duur.
toevallig we zitten in hetzelfde schuitje haha..maar op verpakking staat 10 sec in urinestraal, nou zo lang lukt het me niet hoor om te plassen, wel stom dat je niet in een plastic beker kan plassen ik heb ook niet zoveel geduld hoor haha..
ja daarom ik dacht ik probeer die van kruidvat gewoon eerst ff...ik wil deze maand alles ff goed bijhouden, ga ook zown thermometertje kopen om temperatuur op te meten
ja wel toevallig. wel spannend allemaal he hihi. ik vang urine op in een urinepotje, dit kan namelijk ook. je moet wel telkens een nieuwe pakken maar op de manier vind ik het wel het makkelijkst. wanneer ben jij gestopt met anticonceptie mimi?
hoi hoi, ik heb ze bij mijn vorige zwangerschap gebruikt en toen was het gelijk in 1 maand raak, en nu willen we graag weer een kindje dus heb ik ze weer gekocht en ik had afgelopen zaterdag een knaltest de teststreep was eerder dan de controle streep en savonds zeurderig gevoel in buik en liezen dus ja dat was mijn eisprong zeer tevreden over kruidvat ovutest
Hoi dames, Ik heb ze bij etos gehaald daar hadden ze alleen clearbleu, maar het zijn er 7 voor 30 euro echt een duur grapje. Als deze op zijn ga ik die van kruidvat ook maar eens proberen.
Waarom kijk je niet even op internet? Er zijn div. van die dipsticks, kun je gewoon wat urine opvangen en die zijn een stuk goedkoper.
Hier bij de kv stonden ze niet. Ook geen leeg vak waar ze eigenlijk hoorden te staan? Ik dacht dus dat zxe niet meer verkocht werden die kv ovutesten... En inderdaad, al die anderen vind ik ook wel erg duur.
ze waren bij kruidvat een poosje niet leverbaar ivm nieuwe verpakking maar deze week lagen ze er weer
Ik ben er niet over te spreken en met mij veel dames hier op het forum... ze geven namelijk enorm vaak vals positief. Zelfs mijn man en ons kraanwater hebben een LH-piek met deze testen! Ik heb ze na 1 ronde niet meer gebruikt en de dipsticks van zwangerenkids.nl via internet besteld. Over de zw&k testen niets dan LOF! Niet alleen stukken goedkoper (goed voor testjunkies), maar ook betrouwbaarder.
ze gaven bij mij een week voor mijn daadwerkelijke eisprong al positief. Waardeloze dingen vind ik het..
Ik heb bij zwanger&kids besteld: 15 voor 10,00! Goeie deal toch? Het wordt voor mij voor het eerst dat ik ovutesten ga gebruiken dus kan helaas nog niets zeggen over de werking, maar hoor goeie verhalen. CB is gewoon veel te duur naar mijn mening en we leven in tijd van bezuiniging
In de winkel zijn veels te duur, ik bestel via internet. Heb nu de laatste tijd ook zwanger en kids testen.
hoe bedoel je steeds een neiuwe pakken?? je pakt 1 teststaafje als het goed is toch? en die hou je in het urinepotje?? want op de verpakking staat dat je het staafje 10 sec in de urinestraal moet houden... ik ben 5 december 2011 voor het laatst ongesteld geworden na gebruik van de pil, daarna heb ik de pil niet meer gebruikt, dus ben nu twee maanden verder..
ow oki thnx voor je reactie meid!! wat goed dat je je eisprong kan voelen ik voel namelijk helemaal niks haha ...
misschien zijn ze niet bij alle kruidvatten aanwezig, moet je ff bij een andere gaan kijken, die van mij heb ik vorige week nog gehaald namelijk
ow da's wel een goeie!! bedankt voor de tip, als ze niet werken deze maand dan ga ik die van jou ff proberen!!