Vandaag hadden we onze eerste afspraak bij de VK, maar helaas moest zij ons vertellen dat het hartje niet klopte. De baby was qua 9 weken de goede grootte en dus is het nog maar net gebeurd. We zijn kapot van verdriet!
Vreselijk meid wat een schrok en verdriet! Die klap komt hard aan. Heb je al enig idee wat er nu gaat gebeuren? Want ik neem aan dat je helemaal geen idee had dat het mis is gegaan. Heel veel sterkte gewenst! Liefs Mirre
Ach meid . Wat ontzettend akelig! Nou, neem echt de tijd voor je verdriet, want dit is niet makkelijk. Veel sterkte en alle liefs, Anouk.
Jeetje meid, wat een vreselijke teleurstelling is dat zeg! Wat zullen jullie ontzettend verdrietig zijn. Ik wil jullie heel veel kracht en sterkte toewensen. Liefs Elmo
Hi meissie, Ik kan me voorstellen dat je kapot bent van het nieuws. Neem de tijd voor elkaar en het verdriet... Dikke knuf Silla
Jeetje, dat is de schrik van elke zwangere vrouw, ik ben ook zo zenuwachtig voor de eerste echo. Heb je het niet zien aankomen? Vreselijk rot voor jullie.. Sterkte de komende tijd!
pijnlijk nieuws, een klap in het gezicht, ik hoop dat jullie kunnen steunen op elkaar om dit verdriet te verwerken, sterkte flyke
Bedankt voor al jullie lieve reacties! We moeten nu wachten op een spontane miskraam. Ik heb volgende week sowieso weer een afspraak met de vk. Als het niet spontaan komt, dan volgt er een curretage. Dus er komt een hele spannende en vervelende periode aan. Nee, ik zag dit niet aankomen. Natuurlijk had ik wel angstige gevoelens, maar die zullen vele vrouwen wel hebben als ze zwanger zijn, denk ik. Ik kreeg vandaag eerst een gewone buikecho en toen dacht de vk nog even dat ze wel het hartje zag, maar wist het niet zeker. Daarom kreeg ik een inwendige echo en tja.. toen was het heel duidelijk. Het is zo verschrikkelijk, je ziet op het scherm een heel klein mensje en je hebt er alles voor over dat je het hartje maar ziet kloppen, maar niks... Het is echt een enorme rotdag, gelukkig krijgen we veel steun en hebben ook veel aan elkaar. Ik heb de rest van de week vrij genomen en we zien wel.... Het doet mij in elk geval heel goed om te merken dat er hier zo met je meegeleefd wordt. Bedankt!
Hoi Vera Ik herken je verhaal zo goed, veel sterkte. ik kreeg een echo met 9 weken, een mooi mensje te zien maar geen hartslag en idd net als bij jou net gebeurd. Zo balen. ik heb zelf gekozen voor een curretage die een week na de echo gedaan is. Heel veel sterkte en goed aan jezelf denken. Heb je vrijgenomen? Je moet je anders ziek melden hoor. Ik weet neit of er een afdruk is gemaakr van de echo maar ik heb de plaatjes mee naar huis genomen, heb ze netjes ergens neergelegd. Liefs Anette