Het begon met een heel klein beetje bloedverlies maar elke dag is het meer geworden. En dat na 10 weken.. Ik ben heel erg verdietig. Dit was onze eerste zwangerschap. ik vind het verschrikkelijk dat het voorbij is. Ik heb zo een echo in het ziekenhuis maar eigenlijk voel ik al dat het voorbij is. Iedereen die dit ook meemaakt heel veel sterkte. Wat is dit naar zeg. Jen
Ik blijf hier duimen dat alles toch nog in orde is! Hoop dat jullie je kleintje zien op de echo! Veel sterkte en succes!
Ik duim ook nog voor je hoor! Misschien heb je een bikkel van een uk daarbinnen en trekt die zich niets van dat bloedverlies aan!
jeetje meid ik wens je heel veel sterkte! ik hoop dat jullie straks een mooi wondertje zien in jouw buik!
Ik hoop dat het goed is gegaan in het ziekenhuis, en dat het alleen een adertje is wat is gaan bloeden. Maar omdat je nog niet gereageerd heb ben ik bang dat het slecht nieuws was dat je heb gehoord. Ik ben benieuwd hoe het is gegaan. Dikke knuffel van Jolie
Jeetje meid...ben ook heel benieuwd wat voor nieuws je hebt gekregen. Ik hoop dat je een mooi frummeltje hebt gezien met een prachtig kloppend hartje! Liefs Elmo
Dank je wel allemaal voor de steun. Bij de gynecoloog hebben we op de echo echt een vruchtje zien zitten, maar het had geen hartslag. En vanwege de datum van de test (14-02-2007) kan het ook niet zijn dat het nog moet komen. We mochten kiezen voor de natuurlijke weg of cureteren. Voorlopig hebben we gekozen voor de natuurlijke weg. We zijn er allebei erg verdrietig van. groetjes jen
He nee... Zeker na 10 weken begin je er toch steeds meer vanuit te gaan dat alles goed is... Sterkte voor jullie beiden! Neeke