verdrietig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door minimuis, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Meid, heel veel respect voor jullie. Wat moet het zwaar zijn, en genieten is wel erg lastig in jullie situatie.

Nog een paar weekjes en dan heb je eindelijk je kindje in je armen.
    Succes nog effies, en een dikke knuf!!

2. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    pfff wat een verhaal. vind het echt erg voor je en kan me idd indenken dat genieten nu moeilijk is. hoop dat je boy nog even blijft zitten

3. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    He meid,

Ik zag een bericht van jou in een ander topic en raakte ontroerd door jou onderschrift. Ik kreeg tranen omdat ik zo blij voor je ben dat je na alles nu al zo ver zwanger bent. (ik heb uit nieuwsgierigheid jouw berichten gezocht, zodoende kwam ik in dit topic)

Je zwangerschap verloopt gewoon niet zoals je hoopt. Zoals het veel beschreven wordt in boekjes, zoals je ziet op TV of zoals je hoort van vrienden. Maar na 10* is het niet meer genieten van een zwangerschap, maar pure angst. En helemaal nu er weer bloesverlies is. Ik kan allemaal positieve dingen tegen je zeggen om er wel van te kunnen genieten, maar ik denk niet dat dit werkt. Je hebt hiervoor al zoveel meegemaakt. Dus wel een positief punt: je bent in het ziekenhuis, gebeurt er iets zijn er zo dokters bij je. (Niet leuk dat je met je zwangere buik rond kan paraderen door de winkelstraten, maar wel een heel veilig idee - dus positief) punt 2: je babyboy doet het goed, houdt deze gedachten vast!

Jouw zwangerschap is niet om te genieten en je geweldig leuk te voelen, maar als jij straks jouw kleine in handen hebt, ben jij de gelukkigste mama op de hele wereld! En dan is het écht jou tijd om te genieten!

Veel sterkte en succes!

4. Stella80

Stella80 Niet meer actief

Dikke knuffel voor jou Minimuis!

Je zou bijna willen dat ze die kleine eruit halen nu, zodat je kan gaan genieten van je kindje ipv al die stress om de zwangerschap. Zit er een kansje in dat ze het eerder laten komen?

Hoe dan ook, heel veel sterkte met de laatste loodjes, want dat zijn het nu echt. Het is je zo gegund.
    X Stella

5. tulip

tulip Niet meer actief

Ook een knuffel van mij...mocht het met 37 weken nog zo zijn zou ik overleggen of ze misschien in willen leiden voor je er straks helemaal doorheen zit, dan kun je lekker van je kraamtijd gaan genieten.

6. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Meid een heeeeele dikke digi knuf.

Wat zijn jullie sterkt!

Maar wat Tulip schrijft, misschien met 37 weken aan inleiden denken zodat je kunt genieten.

7. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Wat een lieve reacties het is inderdaad niet makkelijk om ervan te genieten al doe ik heel hard mijn best gelukkig is hij heel druk wat wel weer veel goed maak in angst. Ze gaan hem inderdaad halen tussen week 38 en 39 maar dit omdat ik er nu ook suiker bij heb gekregen. We zijn inmiddels weer wel het ziekenhuis uit en het bloedverlies is tot nu toe weg hopelijk blijft dit ook zo. We kijken iig uit naar de komst van onze zoon zelfs de gyn zegt iedere keer het is een wonder dat het nu goed is gegaan en waardoor, nou ik denk zelf door de utrogestan.

Mauw dan heb je nogal wat te lezen gehad. Dit is ook de eerste keer dat ik uitkijk naar sinterklaas en kerst dat zijn de feesten geweest waar ik het meeste tegen op zag al die kleine kinderen en daarbij kwam dat het altijd rond de kerst was dat het fout ging zelfs een curettage op kerstavond.

Ik hoop wel dat ons verhaal andere hoop geeft al weet ik nog dat ik dacht ja het kan wel zo zijn maar wie zegt dat het bij ons ooit ga lukken.

8. tulip

tulip Niet meer actief

O en,kerst is al zo bijzonder met een kleintje, voor jullie helemaal.

9. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Minimuis wat een heftig verhaal al die jaren zoveel meemoeten maken en dan is het eindelijk zover dat je zwanger blijft en dan ook nog bloedverlies en suiker erbij.
    ik hoop voor je dat de komende weken voorbij vliegen en je geen bloedverlies meer hebt of andere ongemakken wat je alleen maar meer onzeker kunnen maken.
    ik hoop dat je af entoe kan genieten van het getrappel in je buik.
    en over een paar weekjes een super bevalling! dat dan het echte genieten voor jouw mag beginnen.

dikke knuffel meid!!

Deel Deze Pagina