visolie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Margha, 30 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Hallo,
    Ik leest dat visolie ook goed is voor de ontwikkeling van de hersenen en het zenuwstelsel, en dat dan de DHA omega 3 erg belangrijk is. Wie slikt er ook visolie en heb je dan gewone visolie of speciaal voor zwanger worden/zijn?

2. RomyM

RomyM Actief lid

13 jul 2012
    217
    0
    0
    NULL
    Ik slik gewone, maar als ik zwanger ben ga ik die van vsm puur mama slikken. Volgens mij zit daar wat meer in, maar ik moet dit nog ff uitzoeken.

3. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Ik slik ook visolie ;)
    Je moet wel alleen de omega 3 pakken, want in de omega 6 zit linolzuur en dat kun je dan te veel binnen krijgen (dit zit ook in de voeding die wij nemen...) Succes!!

4. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Visolie uit capsules wordt amper opgenomen door je lichaam. Je kunt beter vette vis eten zo nu en dan.
    Haring, zalm, makreel etc...

5. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Verse vis eten we eigenlijk bijna niet, dit omdat mijn man geen vis lust. Daarmee eet ik zelf ook niet vaak vis.
    Ik heb de visolie van triomar. Ik denk dat ik deze neem tot ik zwanger ben en dan over ga op de visolie van gsm puur mama.

6. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Zijn er nog meer meiden die visolie slikken?

7. Daydreams

Daydreams Actief lid

31 okt 2010
    270
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ja hoor ik slik ook regelmatig visolie capsules. En eet ook regelmatig vis. En slik daarnaast ook een goede multivitamine van solgar.
    Ik slikte ook die van vsm omdat die extra op verontreiniging is gecontroleerd. Maar heb nu een goedkopere pot van de reformwinkel. Die zou ook goed gecontroleerd zijn. Ik heb het idee dat die vetten erg belangrijk zijn en idd kunnen bijdragen aan de ontwikkeling van de hersenen.

8. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ik slik 3-6-9 van vitamineperpost. Goed voor hormoonhuishouding en hart en bloedvaten.

9. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

De omega 6 in 3-6-9 is alleen minder goed. Daar zit te veel linolzuur in waardoor de omega 3 tijdens zwanger worden niet het werk doet wat we willen ;)

10. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    ik slik visolie met omega 3 en koop deze in duitsland verhouding van 3 is hoger dan die hier in nl en ze zijn daar goedkoper;)

Deel Deze Pagina