Hallo dames, Ik ben nu tussen de 6 en 7 weken zwanger.. 4 juni voor de eerste keer naar de VK, spannend. Nu weet ik dat je buikje bij een tweede sneller groeit, maar dat het zo snel zou gaan?? Zie foto
Haha help! 1 is leuk , 2 is leuk, maar over 3 moet ik even nadenken.. Ze zijn natuurlijk allemaal welkom, maar we hebben ook nog een lief peutertje rondlopen Maar als het zo is, we zullen altijd heel blij zijn
Hier ook toch wel een buikje. Bij mijn eerste zag je pas een buikje met 5 maanden en met 8 maanden dachten ze dat ik pas 5 maanden zwanger was. Ik ben ook heel benieuwd hoe het met mijn 2e zwangerschap zal zijn.
Hallo ik ben voor de eerste keer zwanger en heb ook al een flinke buik. Toen kwamen vorige week bij de vk en blijkt het een 2ling te zijn. Dus wie weet. Maar van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Mooie buik !! enn GEFELICITEERD !! Ik ben morgen 7 weken zwanger van nummer 2 en ook al een aardig buikje! wist dat t sneller zou gaan maar indd gaat wel erg snel haha.. ik heb morgen een echo
Zo mooie buikje ik heb dat ook voor mij ook de 2 de zwangerschap. Bleken wel bij mij 2 vruchtjes te zijn maar de 1 heeft het niet gered. Nu is mij buikje wel wat minder groot na de bloeding . Moet het echt verhullen wil het nog niet delen met de buiten wereld.