Verdrietig!

Discussie in 'De lounge' gestart door HabibiAna, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    En hier twee andere monturen.

2. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Denk een rechthoekige bril leuker zal staan. Maar nogmaals in de winkel kunnen ze je heel goed helpen, en weten ze welk montuur er bij welk gezicht past.. Komt wel goed!

Vindt die laatste al leuk staan hoor. Dit is natuurlijk een vertekend beeld he!

3. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik vind een rond montuur haar niet zo mooi staan. Vind foto 3 wel bij haar gezicht passen. Denk dat een donkere kleur haar ook beter zal staan en met bril is ze nog steeds een mooi meisje :)

4. Imensa

Imensa Niet meer actief

Zou ook voor neutraal/donker kleurtje gaan... kun je ook met kleding beter combineren

5. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    jesss ikhouervan wat een onwijs gaaf montuur

wij hebben ook blonde dame met donker montuur kunstof
    en staat haar ook stoer

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ga asjeblieft naar een goeie winkel die je advies geeft
    dit soort brillen zijn niet mooi bij je meisje

wedden dat je straks met iets thuis komt wat haar wel mooi staat

op deze manier een bril uitzoekken is helemaal niets

7. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Even naar de nickname van Tina gekegen..:D en ook ik lig krom... Ik snap je 1e reactie wel. Maar over een paar dagen ben je er aan gewend en over een paar weken weet je niet beter, maar kan je kind alles scherp zien.

8. moedervan6

moedervan6 Bekend lid

6 apr 2011
    527
    0
    0
    Hoop niet dat je dochter je hebt zien huilen.Een bril is echt geen ramp hoor.Wees blij dat je kindje voor de rest gezond is.Een ziek kindje lijkt me om te huilen.

9. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ik vind die laatste ook het beste staan. Maar live in de winkel passen is natuurlijk heel anders. Maar kan nu wel een beetje wennen aan het idee met een bril op;)
    Heb liever ook een neutrale kleur, maar ze begon vandaag zelf over een bril met twee kleuren; paars en roze;):D

Welke winkels raden jullie aan/ af? Ik heb hier zitten:
    - specsavers, pearle, hans anders , eye wish, masselman geloof ik.

10. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Wow, dat staat cool!! ;)

11. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ja een dode hond ook.. Dat jij er niet om hoeft te huilen, of je er niet verdrietig om zou voelen, prima! Maar laat ts verdrietig zijn, het is haar kind en zij vind het wel erg!

12. moedervan6

moedervan6 Bekend lid

6 apr 2011
    527
    0
    0
    Ik zou het een beetje erg vinden,maar niet huilen,en dan nog een keer huilen,vraag me af of haar dochtertje dat allemaal heeft meegekregen,niet zo goed voor haar zelfvertrouwen.
    Ik geef maar m,n mening zoals iedereen;)

13. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Haha, bedankt dat je het voor me opneemt!
    Ik reageer er niet meer op, ze vallen een beetje in herhaling nu;)
    mamavan6: ik heb daar al op gereageerd.

14. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    kan ts begrijpen, ik zou ook eerst van mijn melk zijn.
    k zou ook 2 dingen denken: hoe kan ik als moeder dat nu niet gezien hebben dat ze zo last had en gaat ze niet gepest worden.
    Maar tegenwoordig bestaan er leuke brilletjes (ze lijken op zwembrilletjes) voor de kleintjes. Bij nr2 zit er zo'n meisje in de klas en heb niet het gevoel dat ze uitgelachen wordt (als dat een troost is)

15. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Wat een gezeik weer.....
    Ts bepaald zelf of ze er om moet huilen, wat heeft een ander daar mee te maken?
    Altijd dat gezeur dat er genoeg ergere dingen zijn..... :(

Ik zou ook even van slag zijn als 1 van mijn dochters een bril zou moeten. Het bepaald toch je gezicht en daar moet je gewoon aan wennen. En het is ook echt niet altijd makkelijk.
    TS trek je er lekker niets van aan, veel s6 met het uitzoeken van een bril voor je mooie dochter!

16. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Snap dat je het niet leuk vindt, zou ik ook niet leuk vinden.
    Vooral omdat ze zo jong is zou ik het denk ik "erg" vinden.
    Maar er zijn genoeg leuke brillen, samen gezellig een leuke bril uitzoeken.
    Kan ze ook weer normaal zien. :)

17. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    mijn oudste heeft vanaf haar 6e een bril.
    ik vond het ook erg hoor!
    toen we voor het eerst brillen gingen passen moest ik mn tranen bedwingen...
    zag ik mn kleine meissie zo staan met dr bril.
    heb ook echt een traantje moeten laten hoor!
    en er zijn zeker veel ergere dingen...
    ik heb zat meegemaakt. ben mn ouders en broer verloren...maar ik heb hier ook om gehuild hoor!!

18. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Hi, ergens begrijp ik het dat je het jammer vindt dat je kindje een bril moet. Anderzijds: ik zou daar niet om huilen. Wij hebben een zoontje van net 3 jaar en heeft sinds kort een bril. Hij heeft aan beide ogen + 7. Als het moet, dan moet het. En dan ga je een heel leuke bril uitzoeken en gewoon positief blijven!
    Ik heb het mezelf ook kwalijk genomen dat ik niets merkte, maar daar heb je uiteindelijk niets aan. Het gaat soms zo sluipend, dat je het gewoonweg niet door hebt.
    Probeer het van je af te zetten, er zijn veel ergere dingen om te huilen.. (bedoel dit niet rot hoor! maar uit ervaring van zorgen die er NA de bril kwamen bij m'n zoontje, weet ik dat een bril absoluut niet het ergste is)

19. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Bedankt voor jullie begrip! Doet me goed dat anderen het gevoel wel herkennen wat ik heb. Het is heel erg wennen op dit moment. We hebben afgesproken dat we haar morgen eerder ophalen van het kdv en dan gaan kijken voor een bril. Papa wil ook graag mee, dus die neemt voor haar een halve dag vrij:)

Hoop dat ik hier snel een mooie foto kan showen met haar bril!

20. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Komt echt goed hoor meid! TUurlijk is het teleurstellend maar ach, je bent zo snel weer gewend aan een bril. En daarnaast: jouw kind kan straks weer beter zien! Dan is het toch een uitkomst? :)

Deel Deze Pagina