Verdrietig

Discussion in 'Zwanger worden' started by Gazy, Jul 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gazy

Gazy Niet meer actief

he meiden, wil jullie me alsjeblieft helpen met jullie mening..
    ik word hier zo verdrietig van. Zie mijn handtekening.

Ik ben 18 mei voor het laatst ongesteld geweest. Dat is vandaag 45 dagen geleden. Testen allemaal negatief. En dat tjhaa. is opzich helemaal niet zo erg.. als ik dan maar gewoon ongesteld werd..
    Mijn buik is helemaal op gezwollen en doet zeer.. de vorige menstruatie was ook al een beetje gedoe. En nu.. pff.. wat moet ik hier toch mee?
    ervaringen? tips? meningen..

2. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

Nov 19, 2009
    2,571
    1
    0
    Mijn cyclus was ook vrij regelmatig, net als bij jou, de ene keer 32 dagen, dan weer 36 dagen maar altijd wel ergens tussen de 30 en 36 dagen.

Afgelopen januari was ik, uitgaande van mijn langste cyclus van 36 dagen, ineens ruim 13 dagen over tijd, had héél veel buikpijn, opgezwollen buik maar testte ook negatief... werd op dag 49 ineens uit het niets ongesteld, net toen de buikpijn een paar dagen over was.
    Heb het er maar op gehouden dat ik misschien een eisprong gemist had.
    De maand erna weer een keurige cyclus van 35 dagen en de maand erna zwanger.

3. Gazy

Gazy Niet meer actief

heb jij de arts ook gebeld kari?

4. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

Nov 19, 2009
    2,571
    1
    0
    Nee heb er nooit een arts over gesproken.

Ik heb er eigenlijk nooit zo bij nagedacht, voelde me niet lekker welliswaar maar dacht dat de meeste vrouwen wel eens een menstruatie/eisprong overslaan.
    Zolang het natuurlijk niet overdreven lang gaat duren of een gewoonte gaat worden.

Ben vlak daarna in de eerste ronde zwanger geraakt op mijn 41ste dus heel ernstig kan het ook niet geweest zijn.
    Misschien sla je ook wel een menstruatie over of moet je cyclus zijn weg nog een beetje vinden want zie dat je niet lang geleden een miskraam hebt gehad.

Maak je niet teveel zorgen hoor, want door stressen kan je cyclus ook ontsporen.

5. Gazy

Gazy Niet meer actief

Het is ook een combi. Ella is verwekt zonder hulp maar wel pas na 2 jaar.
    Ik wil ook gewoon geaag zeker weten dat binnen er alles goed uit ziet.

Ik heb dit in al die 4 jaar nog nooit mee gemaakt. Waarvan ik er dan negen zwanger was

6. Gazy

Gazy Niet meer actief

Gefeliciteerd trouwens met je zwanger schap en wat stoer van je!!

7. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

Nov 19, 2009
    2,571
    1
    0
    Dank je wel!

Goed dat je een afspraak hebt staan, denk zelf niet dat het heel ernstig is maar het kan een geruststelling zijn als de gyn er even naar kijkt.

Het zwanger worden kan raar lopen hoor, toen ik eind twintig was lukte het zwanger worden niet en nu ik qua leeftijd in de categorie zit waarbij het zwanger worden op zich kan laten wachten ben ik ineens heel snel zwanger.

8. Gazy

Gazy Niet meer actief

Nou misschien moeten wij dan ook gewoon even wachten en lukt het over een aantal jaar ook beter.

toch blijft het door mijn hoofd spoken.. tis gewoon irritant en je weet niet wat er aan de hand is. voorheen was ik bij een beetje overtijd al van wat gebeurd er nou..
    Nu had ik dat los gelaten, van jo, weetje we zien het wel.. word stapel gek van het gedoe. Ik zat eerst ook in een groep hier van meiden die zwanger probeerde te worden, daar ben ik ook mee gestopt. omdat ik er gewoon even helemaal klaar mee was. Dus ik was er gewoon ook niet meer zo mee bezig.
    En nou komt dit.. daar word je toch flauw van.. zucht..
    kon ik maar een deurtje open doen naar mn buik en erin kijken.. zo van nou.. wat zijn jullie daar allemaal aan het doen..

9. Gazy

Gazy Niet meer actief

Zojuist naar de dokter gebeld met het verzoek om een bloedtest. ..
    Nog steeds niet ongesteld

Share This Page