Ontpillen...?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Schaapii, 2 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schaapii

Schaapii Nieuw lid

2 jul 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik weet het allemaal even niet meer! Ik ben in april dit jaar gestopt met de pil, na de eerste maand werd ik netjes na 28 dagen ongesteld ( betekend het dat als je de eerste keer gelijk goed in je cyclus zit, dat je dat dan gelijk goed blijft of kan dit nog schommelen?) Nu de tweede maand voorbij is, ben ik nu al 4 dagen overtijd. Ik had redelijk wat last van het ontpillen, was misselijk,vermoeid, hoofdpijn enz.. kortom, zelfde klachten als zwangerschapsklachten. Nu de laatste week zijn daar pijnlijke borsten bij gekomen, ik word dikker en mn borsten worden groter. Nou weet ik niet of dit van het ontpillen komt of dat dit een andere oorzaak heeft? Heeft iemand hier ervaring mee?

2. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Het kan natuurlijk door het ontpillen komen, maar ik zou voor de zekerheid gewoon even een testje doen!

3. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Ik heb precies zelfde verhaal en symptomen. Ben alleen nog niet overtijd. Zou vrijdag ongesteld moeten worden. Hoop van niet... :p maar als ik jou was zou ik voor de zekerheid testen. Succes meid en houd ons op de hoogte :)

4. Louise86

Louise86 Lid

21 jun 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had precies hetzelfde, 1e ronde netjes na 28 dagen ongesteld, daarna heel veel klachten (zelfde als wat jij beschrijft) en werd pas na 35 dagen ongesteld.
    Het kan alle kanten op, dus ik zou gewoon even testen, ik zal voor je duimen :)

5. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    En, al getest Schaapii??

Hier ook al druk met klachten, maar pas in ronde 1 na het stoppen met de pil. Zou dus beiden kunnen zijn maar nog veel te vroeg om te kunnen testen (al ligt er nu wel een omo-wit exemplaar naast me omdat ik het niet kon laten vanmorgen ;))

6. Legacyofodio

19 jun 2013
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net hetzelfde gehad als jij,
    na het stoppen met de pil steeds na 26 dagen ongesteld, en toen ook plots klachten.. maar ben na 37 dagen toch ongesteld geworden..
    Ik heb tussendoor wel een test gedaan ( toen ik 7 dagen overtijd was) en die was negatief.
    Het kan dus heeeel goed zijn, dat je gewoon zo reageert door te ontpillen, maar als je zekerheid wilt, doe gewoon een testje

7. Schaapii

Schaapii Nieuw lid

2 jul 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja,
    Gister getest en negatief. Op naar de volgende ronde dan maar. Raar dat ontpillen.. Bah

8. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ja helaas kan ontpillen wel een half jaar aanhouden. Je hebt geluk gehad dat je eerste cyclus zo netjes was maar dat wil helaas niet zeggen dat dat zo blijft. Raar is een vrouwenlichaam helaas :(

9. Schaapii

Schaapii Nieuw lid

2 jul 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja had eigenlijk nooit gedacht dat je van ontpillen zo'n last kon hebben. Kwam ik eigenlijk pas achter toen ik al tijdje gestopt was. Wat een ellende idd. Hopen dat het ontpillen snel achter de rug is. Ook troep eigenlijk, zo'n pil..

Deel Deze Pagina