Miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Liesjeee, 8 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesjeee

Liesjeee Lid

8 jan 2014
    22
    0
    0
    NULL
    Over-Betuwe, GLD
    Hoi Hoi :)

Ik heb voor een aantal maanden terug tijdens mijn menstruatie iets verloren en weet niet wat het was:(:(
    Het was groot, redelijk groot. Ik heb vijf minuten lang lopen staren ernaar.. Want ja.. Wat verwacht je nou? Ik ging uiteindelijk voelen want ik was echt stom verbijsterd. Er zat een rond iets bij, met me vinger ging ik erop en kon het langzaam indrukken, het voelde alsof je een pingpong balletje indrukt dan voel je ook de deuking om je vinger iets.. :( Alsof het een opgedroogde kers was, moeilijk uit te leggen. Foto's ervan heb ik nog wel, want ik had er meteen foto's van gemaakt.. Kan het misschien ter duidelijkheid wel erbij zetten? Maar weet absoluut niet of dat überhaupt raar is, daarom vraag ik het eerst maar :)

Liefs, Liesjeee.

2. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Als je op dat moment ongesteld was is het waarschijnlijk slijm. Kunnen best grote stolsels zijn.

Een miskraam heb je als je zwanger bent en dus niet meer ongesteld bent. Denk dat de kans dus erg klein is dat je een miskraam hebt gehad.

3. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Als ik je even mag verbeteren. Zwanger ben je vanaf het moment dat het eitje, vaak 14 dagen na de laatste menstruatie, bevrucht wordt. Dus je kunt wel degelijk een miskraam krijgen. Heel erg veel (onopgemerkte) zwangerschappen eindigen in een vroege miskraam.

Het is inderdaad wel daarentegen heel lastig vast te stellen of het niet gewoon een grote slijm/bloed stolsel is. Dus ts, ik durf je geen antwoord op die vraag te geven!

4. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Vraag aan Liesjeee:

Was je menstruatie precies op tijd toen?

5. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

4 feb 2011
    652
    252
    43
    Zo vroeg in de zwangerschap ziet het er uit als een soort vochtgevuld blaasje. Kan zijn dat je dat hebt gevonden. Dat is nog heel erg vroeg in de zwangerschap, vroege miskramen komen echt heel veel voor.

Dit is wat mij betreft ook het nadeel van die hele vroege zwangerschapstesten. Zoveel zwangerschappen gaan dan nog mis. Ik test zelf meestal pas een week na nod.

6. Cinderellea

Natuurlijk mag je verbeteren. Maar in dat geval ben je toch niet ongesteld? Aangezien de ts het over haar menstruatie had..

7. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Jawel dat kan wel degelijk. Omdat je eitje al bevrucht is (je bent vanaf dat moment zwanger) maar jou menstruatie nog moet komen (of niet) Bij veel vrouwen gebeurd het dus dat het eitje wel bevrucht is, maar deze toch op het moment dat de vrouw 'eigenlijk' ongesteld moet worden loskomt.

Veel doen bijvoorbeeld paar dagen voor de verwachtte menstratie een test en dan geeft hij aan zwanger. Maar dan kunnen ze nog steeds op de dag van de menstruatie ongesteld worden en dan heb je een vroege miskraam, want je bent wel degelijk zwanger geweest. ( 4 weken ''ver'' bij een cyclus van 28 dagen)

8. Liesjeee

Liesjeee Lid

8 jan 2014
    22
    0
    0
    NULL
    Over-Betuwe, GLD
    Bedankt voor de antwoorden, ik was te laat met de menstuatie, ik heb altijd extreem feel menstruatiepijn, toen was dat niet het geval, alleen op het moment dat ik het verloor wel heel erg, daarvoor een testje gedaan met als je de test beweegt dat je een heel heel licht streepje zag.

9. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Wat jij omschrijft herken ik niet echt.
    Er worden hier vaker foto's geplaatst van mogelijke miskramen, dus dat is niet raar in ieder geval.

10. Cinderellea

Dankjewel voor de uitleg! Weer wat geleerd:)

11. Liesjeee

Liesjeee Lid

8 jan 2014
    22
    0
    0
    NULL
    Over-Betuwe, GLD
    Hierbij een foto, voor het eerst dat ik via hier een foto upload, geen idee of het is gelukt

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,1 KB
      Weergaven:
      46
  12. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

4 feb 2011
    652
    252
    43
    Het zou kunnen. Hele vroege miskramen komen heel veel voor en merk je meestal niet eens.

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik denk eerlijk gezegd dat dit gewoon een stolsels is.
    Heb zelf 1 vroege miskraam gehad en dit was gewoon als een menstruatie.
    Als je verder in een zwangerschap bent verlies je wel meer stolsels en ook echt een vruchtje.

14. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Ik vind het ook op een stolsel lijken.
    Een vruchtzak heeft een andere structuur.

15. Liesjeee

Liesjeee Lid

8 jan 2014
    22
    0
    0
    NULL
    Over-Betuwe, GLD
    Ben bij de gynaecoloog geweest en die vertelde mij (vrijdag) middag dat het een vroege miskraam is. Het is omhult met bloed daarbinnen in zat ook iets

Deel Deze Pagina