Ik herken je gevoel! Mijn zoon is nu bijna zes en tot een maand of twee geleden riep mijn vriend dat hij echt niet nog eens een baby wilde, terwijl ik al weer ruim 4 jaar de wens had voor een tweede. Ineens draaide hij bij! Ik weet niet hoe oud je bent, maar misschien dat jouw man over een jaar of twee ook ineens wel weer zin heeft. Wat voor mij in de tussenliggende jaren hielp was veel mee helpen op school. En ik heb ook over pleegzorg nagedacht, al wilde ik dat pas gaan doen als mijn zoon groter was. Misschien komt het er ooit nog van.
Nog niet herkenbaar, maar wil je wel even heel veel sterkte wensen! Misschien kun je wat leuke spulletjes bewaren van de babytijd? Is ook leuk voor je kids later. En wie weet voor je kleinkinderen, hihi, beetje ver in de toekomst misschien, maar mijn moeder heeft wat dingen bewaard van mijn babytijd en die heb ik gebruikt voor onze dochter(nu 1 jaar). Echt heel erg leuk, én handig! Zo lag ze onder een lakentje en dekentje waar ik als baby ook onder heb geslapen. En een door mijn oma gebreide omslagdoek hebben mijn ouders gebruikt als ze op moesten passen. Ik zou dus niet alles zo weg doen, gewoon even rustig de tijd nemen om alles uit te zoeken en even herinneringen op te halen. En laat dan maar ff een traantje hoor, De baby/dreumestijd is een bijzondere tijd in je leven!
Ik heb het ook vorige week nog onwijs zitten janken hierom. Iedereen echt iedereen om me heen is zowat zwanger van een tweede. Wij zouden ook wel willen maar ligt even helaas niet zo simpel we hebben teveel ellende gehad van de hele icsi en tese en teveel risico om het nog eens te moeten overleven zo'n traject. We hebben nog een cryo maar ik durf niet......nu heb ik altijd nog een veilig idee dat er nog een is. Het is er maar 1 als die niet lukt moeten we gelijk weer afscheid nemen van onze wens, en dat kan ik gewoon nog niet hoe graag ik ook zou willen.....ik kan die beslissing nu niet maken, ik kom er ook maar niet uit, wel of niet proberen voor die cryo....als je eenmaal dr wens hebt voor een tweede dan wil je het ook natuurlijk, de wens is er wel degelijk maar beide weten we dondersgoed dat die kans realistisch gezien erg klein blijft.....toch heb ik veel kleding van haar van vorige winter verkocht en koop daar weer nieuwe voor voor haar. Als er ooit een tweede zou mogen komen dan koop ik toch weer nieuw. Vorige week heb ik zoveel positieve testen en echo's gezien dat ik onwijs heb zitten janken bij mijn vriend, waarom kunnen wij nou niet gewoon zwanger worden, gewoon leuk en zelf kunnen beslissen. Maar helaas het is gewoon niet zo en zal ook nooit gaan gebeuren....