verdrietig

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mris, 19 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mris

Mris Actief lid

13 feb 2013
    204
    23
    18
    NULL
    NULL
    Zucht..ik moet het gewoon even delen met jullie.
    Ben zo rond de 6 weken zwanger. Vanochtend uit het niets ineens ontzettende kramp. Ik herkende het een beetje als beginnende weeen. Ik ben op de bank gaat liggen in de hoop dat het gewoon niks betekende en dat het wel weg zou trekken.
    Na een half uurtje sta ik op en voel gewoon dat er bloed uit komt. Naar de wc en jaahoor..paar druppels bloed.
    Gelijk de vk gebelt en die kon er nog niets over zeggen, ik moest het in de gaten houden. Inmiddels is mijn kramp weg, maar verlies ik nog steeds druppels bloed.
    Ik voelde vanaf het begin af aan al dat dit geen goede zwangerschap was, maar dan ga je je afvragen of het komt omdat je bang bent voor een miskraam, of omdat je het gewoon echt voelt. Mn gevoel was dus helaas juist:(

2. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

Hee meis,

ten eerste heel veel sterkte met de onzekerheid. Het is helaas niets anders dan afwachten. Maar meestal heeft je gevoel wel gelijk, althans dat heb ik wel zo ervaren. Ik hoop natuurlijk het beste voor je! Het hoeft niet altijd foute boel te betekenen.

Rustig aan meis xxx

3. Mris

Mris Actief lid

13 feb 2013
    204
    23
    18
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je lieve berichtje. Voelt gewoon ff goed om het op zon forum kwijt te kunnen.
    Ik had echt hele pijnlijke krampen. Ik herkende het van toen ik van mijn zoon was bevallen. Toen wist ik eigenlijk al dat het niet goed zat. Nu dus elke keer druppels bloed, dat kan gewoon niet goed zijn. Ik weet gewoon dat dit geen goede afloop zal hebben.
    Zie zo tegen kerst op. Mijn schoonzusje is dan zon 12 weken zwanger en gaan het dan vertellen. Ze weet niet dat ik het al weet en andersom weet ze het ook niet.

4. Sannie92

Graag gedaan meis, ik vind het ook zo fijn om op het forum gewoon even je ei kwijt te kunnen, er zijn altijd mensen die met je meedenken. En zo hoort dat ook.

Ik duim echt voor je dat jij in 2015 ook mooi nieuws mag gaan vertellen, het lijkt me ook extra zwaar inderdaad van je schoonzusje, het is niet dat je het haar niet gunt maar gewoon omdat je ''teleurgesteld'' bent. Ik snap je gevoel precies.

Ik hoop ook gewoon echt dat 2015 jou jaar word! Mijn kaarsje zal branden voor je.

5. Mris

Mris Actief lid

13 feb 2013
    204
    23
    18
    NULL
    NULL
    Dankjewel, lief van je!
    Ik gun het hun inderdaad heel erg. Mijn man en ik wilden het ook met kerst gaan vertellen, nu is het gewoon een verdrietig onderwerp.

Jij trouwens gefeliciteerd met je zwangerschap!

6. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    He meis

daar is het forum voor toch. Ik heb er erg veel aan.
    Ik hoop dat het goed blijft gaan. Een paar druppels is nog niet gelijk foute.boel.
    Maar als je gevoel het zegt. Ik heb vrijdag.met 6w miskraam gehad en had al vanaf het begin een ander gevoel en wou het nog niet vertellen onderbuik gevoel.
    Mijn man vond het.onzin..je benr jong, gezond. Toch voelde ik iets.anders.toen im donderdag bruin oud bloed verloor wist ik het zeker. Vrijdag.bij opstaan stroomde het langs.mijn benen. Helemaal vanslag en verdriet. Die vrijdag ook het vruchtje verloren en 3 dagen flink.gebloed. daarna bijna niks meer. Nu nog wat.moe verder volledg hersteld. En zijn weer bezig (met toestemming van verloskundige)
    ik duim voor je. En hoop op een goede afloop!! Knuffel

7. Mris

Mris Actief lid

13 feb 2013
    204
    23
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje, ook net een miskraam gehad dus:(
    Zoals jij zegt, ik voelde het ook zo. Omdat ik al zo onzeker erover was heb ik elke dag (tot vorige week) weer getest om te kijken of ze mooi opliepen. Na 3 knal positieve testen kon ik het pas eindelijk geloven, toch bleef dat gevoel knagen. Afgelopen woensdag had ik nog 1 test over, dus dacht; dan doe ik die laatste ook nog maar. Die was hartstikke positief!
    En dan toch uit het niets flinke krampen en paar druppels rood. Het is trouwens niet heel veel, maar lichte krampen blijven aanhouden.

Kan je het echt merken dan wanneer je het vruchtje verliest?

Jij ook sterkte met je verlies!

8. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik had best veel bloed vergelijkbaar met eerste dagen bij menstruatie. Op een gegeven moment kwamen er stolsels bij en wist ik zeker dat het mis was. Daarna meestal was het gewoon bloed, stolsels, slijm en in de.middag was er een groter stukje die wist ik op te vangen op een papiertje.
    het was een soort ballonnetje met vocht er in en voelde hard aan. Stolsels zijn zacht en oplosbaar.
    het was duidelijk een vruchtzakje was bij elkaar 1,5 cm groot.
    Heb.geen buikpijn gehad klein beetje menstruatie pijn en rugpijn.
    Veel sterkte als je nog vragen hebt..stel ze gerust.

knuffel

9. Mris

Mris Actief lid

13 feb 2013
    204
    23
    18
    NULL
    NULL
    Daar was ik weer..
    Vannacht geen oog dicht gedaan. Ben al sinds 5 uur op. Ik begin toch weer een beetje hoop te krijgen.
    Gister aan het einde van de middag begon ik weer wat pijn te krijgen. Ben maar naar de wc gegaan en (sorry voor de details) had toen echt hele harde ontlasting. Deed ook echt pijn. Ben toen nog 1 druppel bloed verloren en daarna is het gestopt.
    Uiteindelijk maar een paar druppels bloed verloren (half inlegkruisje) en geen pijn meer.
    Ik hoop zo dat dat gewoon de reden was. Ik kan alleen niet helemaal plaatsen waar die enorme kramp van gister vandaan kwam, het voelde echt aan als weeën, maar wel verspreid over mijn hele buik.
    Ben ik mezelf nou onterecht weer hoop aan het geven? Ik hang maandag gelijk aan de telefoon met de vk, hoop dat ik voor de kerst nog een echo kan krijgen.

10. Stacie

Stacie Actief lid

10 okt 2014
    135
    0
    16
    Lieve mris, wat jij omschrijft klinkt wel heel erg als wat ik had. En dat is geen miskraam maar onwijs last van bloedende aambeien door verstopping... Ik verloor ook een paar flinke druppels bloed steeds en schrok er heel erg van. Bleek uiteindelijk door harde ontlasting te komen. Die krampen heb ik ook gehad door heel m'n onderbuik. Ik dacht toen dat het ook niet goed was maar waarschijnlijk was het gewoon m'n baarmoeder die groeide. Ik wil je geen valse hoop geven maar ga nog even niet uit van een miskraam, het hoeft niet zo te zijn!

11. reckless

reckless Bekend lid

17 apr 2014
    798
    286
    63
    Jeetje meid wat een onzekerheid! Duim heel hard voor je dat het goed zit en dat je voor de kerst een echo krijgt! En een paar druppels bloed is natuurlijk enorm schrikken maar hoeft niks te betekenen.

Ik heb eind mei een vmk gehad met 5/6 weken en ik verloor echt ruim 2,5 weeke veel.bloed. Maar ik had geen krampen dus dat was wel anders.

Het kan idd ook best van je darmen komen. Hier ook erg veel last van, doet enorm veel pijn!

Sterkte met afwachten!

12. Mris

Mris Actief lid

13 feb 2013
    204
    23
    18
    NULL
    NULL
    @stacie
    Het bloed kwam echt uit mijn vagina. Dat kan dan toch niet door aambeien komen? Was ook echt donkerrood, beetje dik bloed.

Laat het alsjeblieft gewoon mijn darmen zijn!! Ik hou rekening met het ergste, maar heb toch weer wat hoop gekregen.

13. Stacie

Stacie Actief lid

10 okt 2014
    135
    0
    16
    Ik weet het niet. Bij mij kwam het niet uit mijn vagina maar dat dacht ik eerst wel. Ik duim voor je!!

14. Mris

Mris Actief lid

13 feb 2013
    204
    23
    18
    NULL
    NULL
    Bij mij kwam het echt daar vandaan;)
    Ik blijf hier gewoon de vorderingen opschrijven, ik merk dat het oplucht.
    Vind het heel lief dat jullie de tijd nemen om dit te lezen en te reageren, doet me erg goed!

15. Sannie92

Ooh meid laten we hopen dat je zwangerschap nog gewoon goed zit, hoe ver ben je vandaag? Ik duim echt heel erg mee voor je !!

En bloeden wil volgens mij niet altijd meteen het slechtste betekenen, ik vloei nu al vanaf woensdag en veel, maar dat komt door de poliep.

En vooral lekker je gevoel uiten hier! Lucht zeker op

16. Mris

Mris Actief lid

13 feb 2013
    204
    23
    18
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook zo! Ik heb geen bloed meer gezien. Vanmiddag nog even lekker misselijk geweest ( ben er nog nooit zó blij mee geweest;)).

Ik weet niet hoelang ik zwanger ben. Als ik het gemiddelde van mijn onregelmatige cyclussen neem zit ik nu op 6+2, maar kan dus langer en kan dus korter.

Bloed is ook niet altijd het ergste, het was vooral de enorme kramp die ik gister eerst had. Toen dacht ik al: dit kan echt niet goed zijn. Daarna verloor ik pas wat bloed.
    Ik blijf gewoon hopen:)

17. jilli

jilli Lid

30 mei 2011
    94
    0
    0
    Friesland
    Hè inderdaad hoef het niks te betekenen ik heb ook een bloeding met kramp gehad in week 6, week 8 prachtige echo met een kloppend hartje. Dus het kan wel! Helaas uiteindelijk met 10 weken wel een miskraam gehad. Ik zou het inderdaad gewoon positief inzien en lekker kerst gaan vieren. zonde als je zo'n stress hebt en het blijkt straks goed te zijn. En ja ik kan het makkelijk zeggen😌 sterkte meid!

18. Mris

Mris Actief lid

13 feb 2013
    204
    23
    18
    NULL
    NULL
    Vandaag weer de vk gebeld. Ze probeerde me ook een beetje gerust te stellen met dat het wel vaker voorkomt. Hoe dan ook, het blijft eng.
    Gelukkig geen druppel bloed meer verloren (*klopt af) en ook geen krampen meer.
    Morgen om half 9 een echo, dan weet ik meer.

19. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Spannend Mris!

Ik heb helemaal geen krampen gehad en minimaal bloedverlies maar toch een MK, ik was 6 en halve week zwanger toen.

Was het helderrood bloed? Ik duim voor je maar houd ook rekening met het ergste!

20. Mris

Mris Actief lid

13 feb 2013
    204
    23
    18
    NULL
    NULL
    Helaas was het wel echt rood bloed.
    Ik ga ook uit van het ergste, maar blijf toch stiekem hopen;)
    Ik heb al verschillende verhalen gelezen over hoe een miskraam gaat. Bij de een bijna geen bloed en geen krampen, de ander weer veel bloed. Het enige wat ik er over kan zeggen is dat ik het gewoon niet weet.

Morgen weet ik meer, ik zal het laten weten!

Deel Deze Pagina