Maandag en dinsdag positieve zwangerschaptest gedaan, nu vanmorgen wat licht roze bloedverlies en krampen in mijn buik. zijn nu een paar uur verder en nog steeds roze bloedverlies en wat roze bloed bij mijn plas. Iemand ervaringen hiermee? ik denk gelijk dat het helemaal mis is maar mijn vriend zegt dat het ook kan omdat mijn baarmoeder aan het veranderen is.. ik hoor graag jullie meningen..
De kans is 50-50 dat het goed gaat. Ze zeggen dat het daarbij positief is als je bloedverlies zonder kramp hebt. Het kan echt goed zitten en dat het bloedverlies van een gesprongen vaatje of nog van de innesteling. Of het is niet goed. Je kunt helaas niets anders doen dan afwachten. Sterkte!
Oei meid wat spannend, het is echt 50% kans dat het goed gaat en 50% kans dat het niet goed gaat, ik snap dat je wanneer je bloed ziet gelijk aaan het ergste denkt hoor, Het enige wat je kunt doen is helaas afwachten, hoe is het nu met je krampen en bloedverlies? Liefs taart
Ik herken je onzekerheid. Gisteren ook een topic geopend: http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/553219-afwachten.html Ook bloedverlies en wat stolsel. Nu al sinds woensdagavond en komt en gaat. Geen krampen. Wij hadden maandag sowieso een echo gepland staan, dan weten we pas meer.. lijkt nog wel een eeuwigheid ver weg Duim voor je dat het de innesteling is en alles in orde blijkt. Sterkte!
Wat hier boven al gezegd is... Het is 50/50 en je kan niets anders doen dan afwachten. Wel wil ik je mijn verhaal meegeven; ik had met 5+5 bruin/roze bloedverlies. Heb daarom meerdere echo's gehad. Uiteindelijk heeft het bloedverlies tot week 10 geduurd! En dan echt dagelijks. Geen leuke tijd maar het is toch goed gekomen want ik ben vandaag 37 weken zwanger. Dus hier een positief verhaal. Ik hoop dat het voor je goed gaat uitpakken... Erg vervelend die onzekerheid maar probeer positief te blijven! Succes
Bedankt voor t positieve verhaal, dat geeft weer een klein beetje moed! Maar had je er ook krampen bij?
helaas, het heeft toch doorgezet.. het bloed is alleen maar erger geworden en gister voor de zekerheid nog even een testje gedaan.. hartstikke negatief