Hoi hoi Ik had even een vraagje Heeft iemand ervaring met acupunctuur bij herhaalde miskramen? Ik ben het medische circuit al door en "alles is goed", maar na 4 mk's ben ik er wel klaar mee en wil ik eens gaan kijken wat er nog meer mogelijk is
hoi, ik hoop dat er antwoorden gaan komen want na 4 miskramen (waarvan 3 achter elkaar) wil ik ook alles op alles zetten!! Ik lees mee...
Oh my, nickyz Jij heb helemaal al aardig wat voor je kiezen gehad zeg... Wat heftig... Ik heb vandaag de vm ingesproken bij een acupuncturist Ik word tussen kerst en oud en niet teruggebeld Ben benieuwd
ik hoor er goede dingen over. accupuncuur en ook electroacupuntuur. een tante van mij heeft nu twee prachtige dochters n.a.v. pilletjes die ze kreeg van hem. homeopatische pilletjes. de eerste keer had ze teveel afvalstoffen in haar lichaam en kreeg ze pilletjes voor haar nieren: (na vier miskramen) mijn oudste nichtje geboren. daarna wilde ze het "zelf weer proberen": miskraam toen weer naar die meneer gegaan: ander tekort ontdekt (ze weet even niet meer welke), pilletjes: mijn tweede nichtje geboren. dus een (electro) acupunturist die ook homeopaat is, is zeker aan te raden! ik ben ook op zoek hier waar ik woon.