Verdrietig

Discussion in 'Zwanger worden' started by Petrsj, May 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Petrsj

Petrsj Actief lid

Nov 11, 2014
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    De hele ochtend voel ik me al naar.. Eventjes van me afschrijven..
    Gister had ik een (zeer) licht positieve test van de action.. Afgelopen week viel het me op dat ik juist andere dingen voelde dan anders voor m'n noD, dus het gevoel dat er wat was werd bevestigd met de test.. Vanochtend getest met de 2v5.. Volledig blanco!! Geen streep of maar iets te turen te vinden.. Dat doet best goed zeer!

Na de bbz heb ik het best moeilijk gehad.. de opmerking als: je kunt in elk geval zwanger worden, is volledig van z'n pad geraakt!

Ik ben normaal gesproken heel erg geduldig en vooral positief, juist positief.. Maar ik weet niet zo goed meer hoe dit moet.. Het beangstigd me allemaal zo..

Pffff sorry voor m'n klaagzang.. :(

2. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

Jul 26, 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Balen van je test vanmorgen! :( dus klaag maar hoor.. Ik denk maar zo: geen bloed, geeft moed! Dus wie weet. Ik heb al zoveel wonderlijke dingen voorbij zien komen :)

Veel succes! Xx

3. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

May 7, 2015
    1,711
    0
    36
    Female
    NULL
    NULL
    Wat vervelend! Hopelijk heb je snel een positieve test!

4. Petrsj

Petrsj Actief lid

Nov 11, 2014
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    @muzieknootjes: thanks!! Je hebt ook weer gelijk idd! Hoop voor jou dat je nu een plakkertje mag hebben :) jij bent ook al een lange weg gegaan..

@suus123 he bah!! wat kan je lichaam je toch voor de gek houden he! Pfff dat vind ik er ook zo lastig aan.. Elke week voel je wel weet iets anders.. Succes de volgende ronde!

5. Petrsj

Petrsj Actief lid

Nov 11, 2014
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm ik dacht toch echt te lezen dat je ongi gister was gekomen suus..:( Heel apart haha

6. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

May 4, 2014
    1,192
    1
    36
    Ik kan mij enorm goed indenken hoe dat moet voelen. Bah wat naar zeg!! Hopelijk mag het dan toch deze ronde nog raak zijn. Sterkte!

7. Petrsj

Petrsj Actief lid

Nov 11, 2014
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief appelboompje! Dank je :)

8. Mamma van Maryam

Mamma van Maryam Actief lid

Dec 28, 2010
    109
    0
    16
    Lieve Petrsj, heel veel sterkte. Maar ben je je dan al ongesteld geworden?

9. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

Nov 6, 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Ik ben daar ook zo bang voor... Ik had vanochtend action heeeeeel licht positief. Zondag weer testen. Dus als ik je verhaal lees word ik (nog) banger.

Maar meid, geen bloed is positief!! Probeer zondag nog een x te testen. Kijken wat er gebeurd. Ik duim voor je dat je een mooi streepje ziet.

Digi knuff

10. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

May 7, 2015
    1,711
    0
    36
    Female
    NULL
    NULL
    @Petrsj: klopt hoor hihi zie nu ook dat bericht anders is. .kreeg foutmelding op tablet.. maar ongi is er echt, heb net heel veel chocolade als troost gegeten... hoop dat mijn man zo thuis komt heb even knuffel nodig....

11. Petrsj

Petrsj Actief lid

Nov 11, 2014
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mama van maryam dank je wel !! nee dat niet.. Bloed geeft moed, maar die was me toch even flink in de schoenen gezakt.. Ik hoop nog steeds natuurlijk dat het wel goed is.. Maar kreeg zo'n weemoedig gevoel.. Zaterdag of zondag is m'n noD, kijk dan zondag nog wel weer als ik nog niet ongi ben..

Oh miertje! Dat was niet m'n bedoeling!! Duim ook voor jou dat ie gewoon wel mooi mag oplopen, zou toch wel top zijn als we zondag allebij wat meer mogen zien :)

@suus haha toch niet gek geworden ;) maar goed maakt het voor jou niet minder leuk om! Van mij alvast een digiknuffel!!!

Zo'n moment die je even niet met naasten kunt bespreken, dan is het erg fijn dat je hier even je verhaal kwijt kan..

Liep net ff door het ons centrum, ff boodschapjes gedaan, even voordringende mensen teruggefloten.. Voel me weer wat beter haha ;) soms heb je weleens het idee dat je ongi doorbreekt terwijl je ergens loopt, dat dacht ik dus net, maar toen ik naar de wc ging, bleek het juist best wat afscheiding te zijn.. Geen idee wat dat nou weer is..

12. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

Nov 6, 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Laat je t zondag even weten? Ik duim voor je!

13. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

May 7, 2015
    1,711
    0
    36
    Female
    NULL
    NULL
    Dank je wel Petrsj! Mijn man is net thuis en daar ook even een dikke knuffel van gehad..... ik duim voor je zondag!

14. Petrsj

Petrsj Actief lid

Nov 11, 2014
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat doe ik hoor, mocht er intussen al wat anders gebeuren hoor je het ook :)
    Dank je en fijn zo suus! De echt knuffels zijn wel het fijnst :) succes weer voor de komende tijd!!

15. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

Jan 25, 2014
    1,006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoe is ie nu Petrsj? Snap dat je enorm teleurgesteld bent... Toch blij fik duimen voor je.
    Straks lekker ontspannen? Chocolaatje en een dikke knul van je vent!

16. Petrsj

Petrsj Actief lid

Nov 11, 2014
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel! Lief van je :) Het gaat alweer beter! Hart en hoofd hebben vaak ruzie met elkaar en daar heb ik eigenlijk het meeste last van. Zit nooit op 1 lijn. Maar heb even heerlijk geknuffeld met ml en languit op de bank :)

17. Petrsj

Petrsj Actief lid

Nov 11, 2014
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Update vandaag: nog steeds geen ongi, maar ook geen streep op de test..
    Als ik het theoretisch bekijk en de innesteling heeft pas op dag 12 plaatsgevonden, kan het dan daarom zijn dat er nog niets te zien is op de test? Begreep dat vanaf dat moment pas echt hcg wordt aangemaakt? 12 dagen na m'n ei zou dat afgelopen vrijdag zijn.. Iemand ervaring hiermee?

18. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

May 7, 2015
    1,711
    0
    36
    Female
    NULL
    NULL
    Ohhhh nog steeds geen duidelijkheid? . Wat irritant! Op je vraag kan ik hela helaas geen antwoord geven.... geen ervaring mee. .... succes hoor!

19. Mamma van Maryam

Mamma van Maryam Actief lid

Dec 28, 2010
    109
    0
    16
    Petrsj, bij mijn zoontje had ik getest en de eerste test was negatief. Een paar dagen later was het pas positief - en heel licht. Als je nog niet ongesteld bent, is dat een goed teken! Ga je morgen testen? Ik hoop zo dat je zwanger bent. Liefs.

20. Petrsj

Petrsj Actief lid

Nov 11, 2014
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Neee is killing!! Haha ben er wel weer wat relaxter onder dan vrijdag.. Mja wachten blijft lastig!

Mama van maryam, was die test dan negatief op je noD en 2 dagen na noD positief? Morgen testen zal dan pas savonds zijn, heb geen testen meer. Ik haal morgen nieuwe en dan zie ik even! Laat het weer weten hoor!!

Bedankt voor jullie lieve reacties!

Hoe voel jij je nu verder dan mama van maryam?

Share This Page